וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באנגליה: קרב ענקיות בין ליברפול לארסנל, אלכסיס ישחק

המייטי רדס יארחו את התותחנים (18:00, ספורט1), בסגל שלהם יהיה לראשונה העונה הצ'יליאני. קוסיילני ישוב מהרחקה. יורגן קלופ החליט באופן דרמטי להוציא את מיניולה מהסגל, קאריוס יפתח

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
יתחיל על הספסל? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

משחקי המחזור השלישי בפרמיירליג יושלמו הערב (ראשון) ויספקו לנו מפגש ענקיות בין ליברפול לארסנל. גם טוטנהאם תעלה על הדשא, כאשר תארח את ברנלי.

ליברפול - ארסנל (18:00, ספורט1)

שתי הקבוצות רשמו ניצחון אחד בשני המשחקים הראשונים של העונה, ויקוו לאותת אחת לשנייה ולשאר הקבוצות הגדולות שהן נכנסות לקצב ונצמדות לצמרת. אלכסיס סאנצ'ס חוזר מפציעה וצפוי לעמוד לראשונה העונה לרשותו של ארסן ונגר, אם כי לא בטוח שיפתח בהרכב. ונגר גם יקבל חזרה את לוריין קוסיילני, שהורחק במשחק הפתיחה. המייטי רדס, שניצחו את שני המפגשים בעונה שעברה וכבשו שבעה שערים מול התותחנים, נראים טוב בעיקר בחלק ההתקפי. רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה נמצאים בכושר מצוין, ולא נראה שהם מוטרדים מידי מהיעדרותו של פיליפה קוטיניו, שעתידו מוסיף להיות לא ברור. מספר שעות לפני המשחק, יורגן קלופ החליט בצורה דרמטית להשאיר את סימון מיניולה מחוץ לסגל, ולוריס קאריוס יפתח בין הקורות.

טוטנהאם - ברנלי (18:00, ספורט2)

הארי קיין ינסה לשים סוף לבצורת שתוקפת אותו בחודש אוגוסט, ולהבקיע את שערו הראשון העונה בליגה. מלך שערי הפרמיירליג בשנתיים האחרונות שיחק 12 משחקים עד כה בחודש הפותח של העונה, ולא מצא את הרשת אפילו פעם אחת. אגב, גם בשני המפגשים מול ברנלי בעונה שעברה, הספרס ניצחו פעמיים ללא אף שער של קיין. טוטנהאם תקווה להתאושש מההפסד הביתי לצ'לסי ולהשיג ניצחון ראשון בוומבלי. דני רוז וז'ורז' קווין אנקודו הפצועים ייעדרו.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
ישבור את הקללה? הארי קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully