וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בארסה חזרה להיות רק ליאו מסי, זו קבוצה לחוצה ולא שמחה כרגע"

למרות עוד ניצחון ליגה, בקטאלוניה מבקרים את הקבוצה: "זקוקה לחיזוק כמו אוויר לנשימה". גם המאמן ארנסטו ואלוורדה הודה: "מקווה שעד סוף החודש תהיה לי קבוצה טובה יותר"

one

עסקת פאוליניו המושמצת וההפסד הכפול לריאל מדריד בסופרקופה לא הוסיפו שקט בברצלונה שאיבדה את תואר האליפות וההגמוניה בספרד לריאל מדריד. אולם, למרות שסוארס פצוע ודמבלה עדיין לא הגיע, הקטלאנים פתחו את הליגה בצורה חלקה ואחרי ה-0:2 הביתי על ריאל בטיס הקטלאנים ניצחו באותה תוצאה גם את משחק החוץ שלהם אמש (שבת) מול אלאבס מצמד של מי אם לא ליאונל מסי, שהגיע ל-351 שערי ליגה בספרד. אנדרס אינייסטה חזר מהפציעה שלו היישר להרכב ושתי דקות לסיום הוחלף על ידי פאוליניו שרשם את הבכורה הרשמית שלו במדי הבלאוגרנה.

בקטאלוניה החמיאו לואלוורדה על כך שעלה עם שמונה שחקני בית בהרכב, אך גם הביעו חשש מהתלות ההולכת וגוברת במסי, בעיקר לאחר עזיבת ניימאר. ב"ספורט" נכתב: "לא הכל יכול לעבור תמיד דרך מסי. בארסה חזרה להיות רק ליאו מסי והוא עושה הכל עבורה. הקבוצה זקוקה לחיזוק כמו אוויר לנשימה. נכון, אחרי שני הכישלונות בסופרקופה, הליגה נפתחה עם שני ניצחונות, אבל כרגע זו קבוצה לחוצה ולא שמחה".

עוד בנושא:

מסי כבש צמד, ברצלונה ניצחה את אלאבס

תקציר: אלאבס - ברצלונה 2:0. בתמונה: ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג שער עם פאקו אלקאסר (צילום: רויטרס). one
אין עוד מלבדו. מסי חוגג/one

ארנסטו ואלוורדה מאמנה החדש של ברצלונה אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק מאוד קשה מול יריבה שמצאה שטחים והגיעה למצבים. היינו צריכים להיות מאוד סבלניים. מסי היה חסר מזל להחמיץ את הפנדל, אבל יש לנו שש נקודות וזה מה שחשוב".

ואלוורדה התייחס לבכורה של פאוליניו: "הוא מנסה להתאים את עצמו לסגנון המשחק שלנו. הוא שחקן שיעזור לנו מאוד בהמשך". המאמן רמז גם על החיזוק הבא שבדרך ואמר: "אני מקווה שתהיה לי קבוצה טובה יותר ב-31 לחודש. אני מקווה שעד שחלון ההעברות ייסגר תהיה לנו קבוצה תחרותית יותר וסגל טוב יותר, זה בטוח".

איבן ראקיטיץ' סיכם: "תמיד קשה לשחק אצל אלאבס. רק התחלנו את העונה וכל הקבוצות מלאות מוטיבציה. השתפרנו עם כל דקה שעברה במשחק, עד שהגולים הגיעו במחצית השנייה. עשינו משחק טוב, רגוע, יצאנו לדשא עם ביטחון והרבה אמונה. אני חושב שהדרך בה שיחקנו אחרי ההפסקה היא המושלמת עבורנו. אנחנו עוד צריכים לשפר הרבה דברים, אבל זה היה משחק מצוין ואנחנו עוזבים אותו הרבה יותר בטוחים בעצמנו. נחזור מפגרת הנבחרות הרבה יותר רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully