וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את אלאבס, אתלטיקו מדריד הביסה 1:5 את לאס פלמאס

פאצ'קו עצר פנדל של מסי (39), אבל הארגנטינאי כיפר על כך (55) והפך לראשון שמגיע ל-350 שערים בלה ליגה, לפני שהשלים צמד (66). קוריאה, קראסקו קוקה (צמד) ופארטיי חיפו על חסרונו של גריזמן המושעה

one

ברצלונה שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם בליגה הספרדית, אחרי שניצחה 0:2 בחוץ את אלאבס מצמד של ליאונל מסי, שהפך לראשון שחוצה את רף 350 השערים בלה ליגה. בהמשך אתלטיקו מדריד השיגה ניצחון בכורה עם 1:5 במגרשה של לאס פלמאס. בשישי נפתח המחזור עם 0:3 מרשים של ריאל סוסיאדד על ויאריאל, בעוד בטיס ניצחה 1:2 את סלטה ויגו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
הראשון שהגיע ל-350 שערי לה ליגה. ליאונל מסי/רויטרס

אלאבס - ברצלונה 2:0

בארסה לא הרשימה, אבל שוב עשתה את שלה עם עוד 0:2 נוח. ליאונל מסי החמיץ פנדל מספר 20 בקריירה ונראה מתוסכל במחצית הראשונה, אך הלחץ השתחרר בעקבות השער שלו בדקה ה-55. הגול הזה הפך אותו לראשון שמגיע ל-350 שערי ליגה בספרד, ובחלוף 11 דקות הגיע שער נוסף באדיבות הגנת אלאבס והכנה של המחליף פאקו אלקאסר. פאוליניו נכנס בדקה ה-88 להופעת בכורה במדי ברצלונה. המארחת נותרה ללא נקודות וללא שערי זכות.

דקה 23: אחרי כמה ניסיונות מרחוק, הגיע תורו של מסי שסיפק מבצע אישי ובעט לידיו של פאצ'קו.

דקה 31: רובן סוברינו יכול היה להדהים את ברצלונה כשנותר באחד-על-אחד מול טר סטגן, אבל השוער מנע ספיגה.

דקה 39: החמצת פנדל של מסי! רודריגו אלי תפס ברחבה את פיקה שניסה לבצע מספרת והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. מסי ניגש ובעט כדור חזק שמאלה, אבל פאצ'קו הדף נהדר לקרן.

דקה 55: גול! מסי כיפר על החמצת הפנדל עם בעיטה בשמאל מתוך הרחבה שפגעה ברגל של שחקן אלאבס והטעתה את פאצ'קו בדרך אל הרשת. שער ליגה ראשון העונה לארגנטינאי, שהפך לראשון שמגיע ל-350 שערים בליגה הספרדית. 0:1 לברצלונה.

דקה 66: גול! טעות קשה בהגנת אלאבס נוצלה על ידי אלקאסר המחליף, שנגח לעבר מסי וזה השלים צמד קליל. 0:2 לברצלונה.

דקה 74: מסי כמעט השלים שלושער עם בעיטה מקצה הרחבה, אבל המשקוף עמד בדרכו הפעם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ברצלונה עומדים דקת דומיה. רויטרס
מכבדים את זכר קורבנות הפיגוע בברצלונה/רויטרס

לאס פלמאס - אתלטיקו מדריד 5:1

צפו בתקציר

הקולצ'ונרוס פתחו את העונה עם משחק סוער במיוחד מול ג'ירונה, במהלכו הצליחו לחזור מפיגור 2:0 ולהשוות ל-2:2, אבל גם ראו את אנטואן גריזמן מורחק, מה שגרם לו להחמיץ את המשחק הלילה, אבל דווקא במשחק החוץ הלא פשוט הזה באיים הקנריים הקבוצה שלו הסתדרה מצוין וניצחה ללא קושי. אחרי חמש דקות הקבוצה של סימאונה כבר הובילה 0:2 משער יפהפה של אנחל קוריאה ועוד אחד בבעיטה אלכסונית של יאניק קראסקו. ג'ונתן קאלרי צימק למארחים (58) עם נגיחה חזק מעל דייגו גודין שטעה בכיסוי, אבל אחרי ארבע דקות בלבד קוקה הגיב עם בעיטה מסובבת לחיבורים מחוץ לרחבה.

בדקה ה-75 קוקה הוסיף עוד אחד עם מספרת מקרוב אחרי הרחקה לא טובה של למוס ורשם צמד ראשון בקריירה הארוכה שלו. המארחים קיבלו הזדמנות שוב לצמק בפנדל בדקה ה-80 אבל יאן אובלק הדף את הפנדל החלש של ג'ונתן ויירה ותומאס פארטיי קינח עם בעיטה מקרוב לרשת הגבוהה בדקה ה-88.

seperator

ריאל סוסיאדד - ויאריאל 0:3

צפו בתקציר

המחזור יצא לדרך עם משחק חד צדדי באנואטה, שם הצוללת הצהובה, כמה שעות אחרי שקיבלה בהגרלת הבתים בליגה האירופית את מכבי תל אביב בין היתר, התפרקה תוך 20 דקות בסיום המחצית הראשונה. ויאריאל הגיעה עם סגל קצת חסר וזה עלה לה ביוקר מול המארחת, שכבשה שלישייה שנייה ברציפות, שמרה על מאזן מושלם העונה והותירה את הצהובים ללא נקודות. וויליאן ז'וזה כבש בדקה ה-25 בניסיון השני, אחרי כדור קרן שמצא אותו חופשי מול השוער. צ'אבי פרייטו הכפיל (34) עם בעיטה מקרוב אחרי ערבוביה ברחבה וחואנמי השלים עם הקפצה חכמה (45) אחרי שקיבל כדור עומק.

ריאל בטיס - סלטה ויגו 1:2

צפו בתקציר

אחרי שפתחו את העונה עם הפסד לברצלונה, האנדלוסים נקלעו לפיגור גם במשחק הביתי הראשון שלהם העונה, אך ידעו לחזור ולצבור נקודות ראשונות בזכות ניצחון ביתי ראשון על סלטה מאז 2013. מקסימיליאן גומס (10) עוד העלה את האורחת ליתרון בנגיחה אחרי קרן, אך סרחיו לאון (31) איזן בנגיחה משלו. גם שער הניצחון הובקע בנגיחה, מראשו של זוהייר פדאל בדקה ה-77.

צ'אבי פרייטו ריאל סוסיאדד. GettyImages
שתי שלישיות, מאזן מושלם לסוסיאדד. פרייטו/GettyImages

ג'ירונה - מלאגה 0:1

צפו בתקציר המשחק

העולה החדשה, שסיימה ב-2:2 את משחק הפתיחה של העונה מול אתלטיקו מדריד אחרי שכבר הובילה 0:2, הצליחה להשיג ניצחון ראשון בליגה. בדקה ה-29 הגיע השער היחיד במשחק כשכריסטיאן סטואני קיבל כדור עומק והחמיץ מול רוברטו חימנס, זה חזר אל פדרו אלקאלה, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1.

לבנטה - דפורטיבו לה קורוניה 2:2

צפו בתקציר המשחק

דפור, שפתחה את העונה עם הפסד ביתי די צפוי מול ריאל מדריד, הובילה כבר 0:2, אבל איבדה את הניצחון. פדריקו קרטאביה (5) וסידני (31) כבשו לזכות דפורטיבו לה קורוניה, אניס ברדהי (35) ואיבי בפנדל (83) החזירו את המארחת וקבעו 2:2. חוסה מוראלס מלבנטה הורחק בדקה ה-76 עם צהוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully