וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סלע פותח מול יובנקס

הישראלי (72 בעולם) יפגוש את האמריקאי הצעיר (322). נדאל נגד לאיוביץ', פדרר מול טיאפו, האלפ מחכה לשראפובה

דודי סלע טניסאי ישראלי. רויטרס
יהיה קשה לעבור את הסיבוב השני. סלע/רויטרס

הגרלת הסיבוב הראשון של הגרנד סלאם האחרון של השנה, אליפות ארצות הברית הפתוחה, נערכה הערב (שישי), כאשר המשחקים עצמם ייפתחו בערב שני הקרוב.

הנציג הישראלי היחיד בטורניר, דודי סלע, המדורג 72 בעולם, ייצא לדרך מול המדורג 322, האמריקאי כריסטופר יובנקס, שקיבל ווילד קארד לטורניר. השניים טרם נפגשו עד היום ואם סלע יעבור את הטניסאי הצעיר בן ה-21, הוא צפוי להיתקל בסיבוב השני במשוכה קשה במיוחד בדמות המנצח בין סם קוורי לז'יל סימון.

המדורג מספר 1 בעולם ובטורניר, הספרדי רפאל נדאל, יפגוש בסיבוב הראשון את דושאן לאיוביץ' מסרביה. המכשול הרציני הראשון של נדאל עשוי להגיע בשמינית הגמר עם מפגש אפשרי מול תומאס ברדיך הצ'כי (15 בטורניר), כאשר ברבע הגמר הוא יוכל להיתקל בגריגור דימיטרוב (7) שייפתח מול יריב מהמוקדמות או לחלופין, בדויד גופן הבלגי (9), שישחק בסיבוב הראשון נגד ז'וליאן בנטו הצרפתי.

עוד בנושא:

אחים על מלא: חידון האחים הגדול בטניס לקראת אליפות ארצות הברית
מילוש ראוניץ' הודיע כי לא יוכל להשתתף באליפות ארצות הברית
חייך ישתנו מן הקצה אל הקצה: על הטרנסג'נדרית הראשונה בספורט

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
במוקד הסיבוב הראשון. שראפובה/רויטרס

אלוף ווימבלדון ואוסטרליה, רוג'ר פדרר (3), חולם על גרנד סלאם 20 בקריירה ושישי בניו יורק, שם לא ניצח מאז 2008. הוא ייצא לדרך מול פרנסס טיאפו המקומי ויוכל לשחק בשמינית הגמר נגד ניק קיריוס וברבע הגמר מול דומיניק תים האוסטרי (6), שיתחיל את דרכו מול אלכס דה מינאור האוסטרלי, שקיבל כרטיס ווילד קארד.

המדורג 4, סשה זברב מגרמניה, יפגוש בסיבוב הראשון יריב מהמוקדמות ואילו המדורג 2, אנדי מארי, ישחק מול האמריקאי טניס סאנדגרן.

אצל הנשים, הטורניר ייפתח בסערה כאשר כבר בסיבוב הראשון תפגוש המדורגת 2, סימונה האלפ מרומניה את מריה שראפובה המתקאמבקת אחרי ההשעייה. הרוסיה זכתה לכרטיס ווילד קארד, מה שעורר סערה גדולה ויהיה מעניין לראות כיצד הקהל יגיב לנוכחות שלה על המגרש. המדורגת 1, קרולינה פלישקובה מצ'כיה, פותחת מול מגדה לינט האוסטרית ואילו גרבינייה מוגורוסה (3) תשחק תחילה נגד ורורה לפצ'נקו המקומית. אלופת 2016, אנג'ליק קרבר (6) תצא לדרך עם מפגש מול נעומי אוסקה מיפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully