וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אחרי שמסי ואני נפרוש? אסנסיו, ניימאר ואמבפה יעלו"

כוכב ריאל מדריד נשאל מה יקרה ביום בו הוא והפרעוש יפסיקו לגרוף את כל התארים האישיים: "יש צעירים מאוד טובים". וגם: העקיצה המבריקה לעבר בופון והתכנית החדשה של זידאן עבורו

one

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף אתמול (חמישי) עוד צמד תארים אישיים לארון העצום והמעוטר שלו, כאשר הוכתר כשחקן השנה של אופ"א וגם כשחקן ההתקפה הטוב ביותר של ליגת האלופות בעונה החולפת.

את הפרסים הללו קיבל כוכב ריאל מדריד במהלך הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות שנערכה במונאקו, כאשר בזמן ההגרלה ישב לצידו שוער יובנטוס, ג'אנלואיג'י בופון. מעברו השני של האיטלקי הוותיק ישב ליאונל מסי.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: ריאל עם דורטמונד וטוטנהאם, באיירן עם פ.ס.ז', בארסה עם יובה
המחליף של ניימאר: עוסמאן דמבלה חתם סופית בברצלונה
שבת בספרד: פאוליניו צפוי לערוך הופעת בכורה בברצלונה מול אלאבס

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רונאלדו עם עוד תואר אישי/רויטרס

כאשר רונאלדו נשאל על ידי מנחת הטקס איזה מתוך 100 השערים שכבש עד היום בליגת האלופות הוא הכי אהב, הפורטוגלי חייך לעבר בופון ואמר: "את האחרון, זה שכבשתי מול הזקנצ'יק הזה", מה שגרם לאיטלקי לחייך ולכל שאר הקהל, כולל מסי, לצחוק.

לאחר הטקס, רונאלדו נשאל בנימה קצת יותר רצינית מה יקרה כאשר הוא ומסי יפרשו ויפסיקו לזלול את כל התארים האישיים, שהולכים באופן כמעט אקסקלוסיבי לשניהם בעשור האחרון: "אחרינו יהיו עוד שחקנים מעולים", ענה CR7, "אסנסיו, ניימאר, אמבפה, דמבלה, הזאר, רשפורד. יש כמה צעירים מאוד טובים".

בעונה שעברה זכה רונאלדו למנוחה בלא מעט משחקי ליגה, מה שהביא אותו רענן מאוד לרגעי ההכרעה, בהם הוא הצטיין בדרך לזכייה באליפות ובליגת האלופות. לפי ה"מארקה" המדרידאי, זו בהחלט גם התכניות לעונה הנוכחית, מה שגרם לזינדין זידאן לבחור להשאיר בסגל את החלוץ הצעיר בורחה מיוראל (כמו גם את הקשר האחורי מרקוס יורנטה). מיוראל, על פי התכנית של זיזו, אמור למלא את המקום שמילאו אשתקד מריאנו ואלברו מוראטה, שעזבו את הקבוצה (מריאנו עבר לליון עם אופציה לרכישה חזקה, מוראטה נמכר לצ'לסי). המשמעות: כל כמה משחקים, מיוראל אמור לזכות להזדמנות ולהעניק מנוחה לאחד מכוכבי השלישייה הקדמית, רונאלדו, קארים בנזמה או גארת' בייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully