וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תודיע היום על החתמת עוסמאן דמבלה, די מריה ירד מהפרק

הקטלאנים ישלמו לדורטמונד 150 מיליון יורו (120 מיליון כעת, 30 מיליון בעתיד) על הצרפתי, שיוצג ביום א'. פ.ס.ז' דחו הצעה של 35 מיליון יורו על הארגנטינאי, ראיולה ממליץ למסי לעזוב

one

ברצלונה צפויה להודיע היום (שישי) באופן רשמי על רכישתו של עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד תמורת 150 מיליון יורו (120 מיליון כעת, 30 מיליון בעתיד), מה שיהפוך אותו לשחקן היקר בהיסטוריה אחרי ניימאר. אמש נפגשו ראשי הקטלאנים עם ראשי הקבוצה הגרמנית במהלך הגרלת ליגת האלופות והגיעו לסיכום, כשברצלונה טענה כי עם דמבלה עצמו כבר סיכמה קודם לכן. הצרפתי המוכשר צפוי לחתום לחמש שנים ולהיות מוצג בקאמפ נואו ביום ראשון.

בגזרת אנחל די מריה, פריס סן ז'רמן דחתה מברצלונה הצעה של 35 מיליון יורו על השחקן וכרגע המגעים בין שתי הקבוצות פוצצו. הבעלים של קבוצת הפאר הצרפתית נאסר אל חלאיפי לא מעוניין למכור שחקן מפתח, לטענתו, אף שהוא חייב לוותר על שחקנים כדי לשרת את חוקי הפייר פליי הכלכליים. כמו כן, אל חלאיפי לא שש למכור שחקנים ליריבה השנואה. די מריה עצמו מעוניין לעבור לברצלונה ולשתף פעולה עם חבריו לנבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו, אולם כמו בפעמיים הקודמת שהקטלאנים ניסו לצרפו (ב-2015 ובשנה שעברה), הם לא הצליחו.

עוד בנושא:

דיווח: העסקה נסגרה, ברצלונה תשלם 130 מיליון יורו על עוסמאן דמבלה
העברות בעולם - 25.8: בורוסיה דורטמונד מצאה את המחליף לעוסמאן דמבלה?
ליגת האלופות: ריאל עם דורטמונד וטוטנהאם, באיירן עם פ.ס.ז', בארסה עם יובה

עוסמאן דמבלה שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
סוף סוף זה קורה. דמבלה/AP

על כן, ברצלונה צפויה לשוב ולנסות להחיות את אופציית פיליפה קוטיניו. ליברפול נותרת איתנה בסירובה למכור את הכוכב הברזילאי, אך הקבוצה של ארנסטו ואלווארדה מאמינה כי ביכולתה להגיש הצעה נוספת שתשכנע את המרסיסיידרס אחרת.

סוכן העל מינו ראיולה אמנם לא מייצג את ליאונל מסי, אבל יש לו עצות לפרעוש. "שחקן כמוהו צריך לעבור קבוצה ולהוכיח בדיוק עד כמה גדול הוא. ברצלונה צריכה להמציא את עצמה מחדש", אמר הסוכן של זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה, רומלו לוקאקו, מרקו וראטי ואחרים. כשהתייחס לעסקת ניימאר, אמר: "השוק כפי שהכרנו אותו כבר לא קיים. כעת אלה מדינות שמחתימות שחקנים, וזה לא כדורגל. העברות של 200 מיליון יורו יהיו נורמליות מעכשיו והלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מתיאס נהואל שחקן בטיס (משמאל) מול ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
לסוכן העל יש כמה טיפים עבורו. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully