וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסוס רואדה בשלב הבתים: "הגשמתי חלום. מודה לישראל ולבית"ר ירושלים"

24.8.2017 / 7:12

בעוד הירושלמים מחפשים בלם, שחקנם לשעבר עשה היסטוריה עם אפואל ניקוסיה: "תמיד האמנתי שאני שווה את זה". בית"ר מכוונת לצירופו של אלי כהן "השריף", הצעה כספית תוגש לשלומי ארבייטמן?

חסוס רואדה שחקן אפואל ניקוסיה (שני משמאל) חוגג עם חבריו. AP
רואדה והחברים חוגגים/AP

בעוד בבית"ר ירושלים עדיין מחפשים בלם וקיבלו באכזבה את החלטת לוריין שלא לשחרר את לינדזי רוז, הבלם שאייש את העמדה בעונה שעברה, חסוס רואדה, עלה אתמול (רביעי) לראשונה בחייו לשלב הבתים של ליגת האלופות, יחד עם אפואל ניקוסיה. הקפריסאים סיימו ב-0:0 עם סלביה פראג, אך עלו בזכות ה-0:2 מהמשחק הראשון בניקוסיה.

"אני מאוד שמח, זאת הגשמת חלום, צ'מפיונס ליג זה הדבר האמיתי", אמר רואדה. "תמיד האמנתי שאני שווה הגעה לשם והגשמתי את זה. אני רוצה בהזדמנות זאת להודות לישראל ובית"ר ירושלים שהיו חלק מהדרך שלי, לקהל של בית"ר שתמך בי ולכל החברים, אף פעם לא אשכח אף אחד. הטלפון שלי מפוצץ בהודעות כמו שלא היה אף פעם".

בבית"ר רוצים להתחזק בבלם במהירות האפשרית וכבר היום צפויים להגיש הצעות למספר שחקנים בהם צפו ביממה האחרונה, כאשר המטרה היא לצרף שחקן הגנה ששיחק בליגה בכירה יחסית. "קונטה בלם מצוין, אנחנו צריכים למצוא מישהו ברמה גבוהה כדי להזיז אותו לעמדת המגן ולשם אנחנו מכוונים", אמרו בבית"ר. במועדון אף לא פוסלים למצות מגן-בלם שיכול לשחק באגף ימין ובמקרה כזה, הוא וקונטה יעשו התאמות.

אשר לעמדת המאמן, נראה כי בבית"ר מכוונים לנסות ולצרף את אלי כהן "השריף" לצוות המקצועי. בקבוצה מקבלים מסרים חיוביים מכל הסביבה בנוגע לצירוף המאמן הוותיק על אף שהמגעים עימו עדיין לא החלו באופן מעשי. אם תתקבל החלטה סופית לצרף את כהן, צפוי אלי אוחנה להיפגש עימו במטרה לסכם את תנאיו במועדון. מועמדותו של עמיר תורג'מן עדיין על הפרק.

נציגו של שלומי ארבייטמן, אריק איזיקוביץ', ביקש מבית"ר תשובות בנוגע לשחקן. בקבוצה מהבירה ישנו רצון לצרף את החלוץ לסגל אך הנושא הכלכלי והצורך במאמן ובבלם חדש עצרו את המגעים בימים האחרונים. בבית"ר האמינו אתמול כי ניתן יהיה למצוא פיתרון בו השחקן יצטרף לקבוצה, וייתכן כי יגישו לו הצעה כספית בימים הקרובים.

עוד בנושא:

אפואל ניקוסיה עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות
אכזבה בבית"ר ירושלים: לינדזי רוז לא יגיע. דיווח: אדם לאנג מועמד
מכבי חיפה: "מאור בוזגלו יהיה שובר השוויון". נטע לביא מדוכא

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המגעים לא החלו באופן מעשי. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully