וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מאור בוזגלו יהיה שובר השוויון". נטע לביא מדוכא

הירוקים חוגגים את צירופו של בוזגלו: "הוא יהיה הכוכב של הקבוצה". בסביבת הקשר הצעיר נטען כי הוא חושש למעמדו, לביא: "אוהב את המקום, לא מתכוון לעזוב". עטר לוחץ להשלים את העסקה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי ההודעה הרשמית על הסיכום שהושג עם מאור בוזגלו, במכבי חיפה חוגגים את צירוף השחקן הישראלי הבכיר בשוק. "הוא אמור להיות שובר השוויון שלנו, הכוכב של הקבוצה", אמרו במועדון על הקשר בן ה-29 שהוביל את הפועל באר שבע לשתי אליפויות רצופות ומשתקם כרגע לאחר קרע ברצועה הצולבת בתקווה לחזור לשחק עוד לפני ינואר. הגישה הזו מצד החיפאים, שמתכוונים להפקיד את המפתחות בידי בוזגלו ולתת לו להוביל, קנתה את השחקן מהרגע הראשון ולכן גם העניק עדיפות לירוקים.

אלירן עטר, שמחכה לאישור המעבר שלו בחזרה למכבי תל אביב לאחר ההתקדמות שנרשמה היום (רביעי), הביע בפני מקורביו את רצונו לסגור את ענייניו מול מכבי חיפה כבר מחר.

עוד בנושא:
מכבי חיפה הודיעה על סיכום עם מאור בוזגלו
אלירן עטר על סף סגירה במכבי תל אביב, שלומי אזולאי יעבור למכבי חיפה
סנטה קלאוס עם כאפיה: הכירו את סטפנוס אתנסיאדיס, החלוץ החדש של מכבי חיפה

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. ברני ארדוב
נותנים לו את המפתחות. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

בעקבות הגעת שחקני הקישור הרבים, אליהם צפוי להצטרף כאמור שלומי אזולאי בעסקת אלירן עטר, נראה כי סיפור מרכזי מגיע מכיוונו של נטע לביא. בסביבתו של הקשר הצעיר העידו היום כי הוא מדוכא מהמתרחש בקבוצה וחושש למעמדו. כרגע עדיין לא מדברים בחיפה על השאלתו, אך לא מן הנמנע כי אם לא יקבל דקות או יבין מגיא לוזון שהוא לא בונה עליו, גם לביא יבקש לצאת לתקופת השאלה. אם לא בחלון הקרוב, אולי בינואר.

נטע לביא הגיב לדברים: "אם להיות במועדון הכי גדול בארץ זה להיות מדוכא, אז אני הכי מדוכא שיש. אני אוהב את המקום ולא מתכוון לעזוב".

לוזון עצמו לא סומך על צעירי המועדון ונראה כי רובם יהיו אלה שישלמו את המחיר ובאמצעותם יצומצם הסגל. עמית זנטי, איתן ולבלום, מוחמד עוואד, מוחמד אבו פאני ושי בן דוד מועמדים לעזוב בהשאלה. בני סכנין כבר פנתה בעניינו של עוואד ולא קיבלה תשובה. האחרים עשויים לעבור להפועל עכו, אלא אם יביאו הצעות אחרות. בכל מקרה, הכוונה היא שכל שחקן שיעזוב בהשאלה יהיה שחקן מפתח בקבוצתו החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נטע לביא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא מתכוון לעזוב". נטע לביא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully