וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה קרובה לרכישת אנחל די מריה מפריס סן ז'רמן

בספורט הקטלאני מדווח כי סגנית אלופת ספרד צפויה לרכוש את הקשר הארגנטינאי תמורת 50 מיליון יורו, זאת בשל העיכובים בניסיונות לרכוש את עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו

אנחל די מריה פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
בדרך לברצלונה? די מריה/רויטרס

האם ברצלונה מצאה לעצמה את שחקן החיזוק שיחליף את ניימאר? ספורט הקטאלני מפרסם היום (רביעי) כי סגנית אלופת ספרד עשויה לרכוש את אנחל די מריה מפריס סן ז'רמן תמורת 50 מיליון יורו. הבלאוגרנה מתקשים להשלים את רכישתו של עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד, שדורשת תמורת הצרפתי הצעיר 150 מיליון יורו, ואת פיליפה קוטיניו מליברפול, ולכן עשויה לפנות לאופציית די מריה.

לפיכך, ברצלונה פנתה לתכנית ב' וכבר מנהלת משא ומתן עם ניס בנוגע לז'אן מיקאל סרי וגם עם פ.ס.ז' על די מריה. למרות היחסים הרעועים בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן בנוגע להעברת ניימאר והדרישות של הקטאלנים מפיפ"א, בפועל הקבוצה הצרפתית צריכה להיפרד מכמה שחקנים והאפשרות למכור את די מריה עשויה להתאים להם. על פי הדיווחים, די מריה מעוניין לעבור לברצלונה, שם יוכל לשתף פעולה עם חברו לנבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. די מריה שיחק בעבר ארבע עונות בריאל מדריד ממנה עבר למנצ'סטר יונייטד תמורת 75 מיליון יורו ב-2014. הקיצוני הארגנטינאי לא התאקלם באנגליה ונמכר לפריס סן ז'רמן אחרי עונה אחת בלבד תמורת 63 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully