וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: הנבחרת האולימפית גברה 72:89 על אוסטרליה

23.8.2017 / 12:04

ניצחון יפה נוסף לנבחרת של אריאל בית הלחמי בטורניר בטייפיי. איגור קולשוב קלע 24 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים, תומר גינת קלע 23 נקודות והוריד 14 ריבאונדים. בחמישי: מוזמביק החלשה

שחקן נבחרת ישראל איגור קולשוב. איגוד הכדורסל
חזק בתמונת העלייה לרבע הגמר. קולשוב/איגוד הכדורסל

הנבחרת האולימפית של ישראל ממשיכה לרשום הישגים באוניברסיאדה בטייפיי, והיום (רביעי) גברו השחקנים של אריאל בית הלחמי על נבחרת אוסטרליה 72:89. בעקבות הניצחון נשארה ישראל חזק בתמונת העלייה לרבע גמר הטורניר, כשמחר הם יפגשו את מוזמביק החלשה, שהפסידה היום ב-87 הפרש לליטא, וביום האחרון של המשחקים תפגוש את אוקראינה שגברה על רוסיה ומוליכה את הבית. ניצחון כפול של ישראל עשוי להעלות אותה לרבע הגמר, תלוי בתוצאות שתשיג נבחרת ליטא במקביל.

השחקנים של אריאל בית הלחמי פתחו חזק מאוד את המשחק נגד אוסטרליה והוליכו ביתרון דו ספרתי ברבע הראשון, בזכות 11 נקודות מוקדמות של תומר גינת, אך בסיום הרבע הראשון רק 21:25 לישראל. ברבע השני גם איגור קולשוב נכנס לעניינים, הגיע ל-14 נקודות במחצית והגדיל את היתרון של הנבחרת ל-10, 35:45. למרות יכולת טובה של קולשוב וגינת, גוריוק גאק האוסטרלי, שישחק בעונה הבאה עם קולשוב בפלורידה, החזיר את נבחרתו לתמונה ובסוף הרבע השלישי רק 60:66 לישראל. הרבע האחרון היה שוב נהדר, כשגם חואקין שוכמן ונאור שרון מתעלים, בדרך לניצחון 72:89.

עוד בנושא
דיאנדרה קיין: "אתה חייב להתרגש להגיע למועדון כמו מכבי תל אביב"
נבחרת ישראל: יוגב אוחיון נפצע באימון, אך ימריא לטורניר בפולין
טרייד ענק: קיירי אירווינג בבוסטון, אייזאה תומאס בקליבלנד

איגור קולשוב הוליך את קלעי ישראל עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, כשגם תומר גינת רושם משחק נהדר עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים. עוד קלעו לישראל: נאור שרון 10 ו-9 אסיסטים, יפתח זיו 9, חואקין שוכמן 8 ו-5 אסיסטים, בן אלטיט 5, דניאל קופרברג ודניאל דנינו 4 כל אחד, נתנאל ארצי 2. כן שותף: גולן גוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully