וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: תומאס טוכל יחליף את אנטוניו קונטה כמאמן צ'לסי

ב"בילד" טוענים כי הנהלת הכחולים סימנה את המנג'ר שסיים את דרכו בבורוסיה דורטמונד כמחליפו של האיטלקי. בצ'לסי לא מרוצים מהתוצאות בפתיחת העונה ומיחסו של קונטה לדייגו קוסטה

רויטרס

צ'לסי סימנה את תומאס טוכל כמחליפו של אנטוניו קונטה, כך מדווח הבוקר (רביעי) ה"בילד" הגרמני. על פי הדיווח בהנהלת הכחולים התקיימו לאחרונה כמה דיונים שעסקו בעמדת המאמן ומנכ"לית המועדון מרינה גראנובסקיה קיבלה החלטה עקרונית כי טוכל יהיה זה שיחליף את קונטה על הקווים.

בצ'לסי לא מרוצים מהתוצאות בפתיחת העונה ובפרט מההפסד 3:2 נגד ברנלי במחזור הפתיחה של הפרמיירליג. על פי הדיווח בגרמניה גראנובסקיה זועמת על קונטה גם בשל יחסו לחלוץ דייגו קוסטה שסיים את דרכו במועדון לאחר שקיבל הודעת ס.מ.ס מהמאמן האיטלקי לפיה הוא אינו נכלל בתוכניות המקצועיות. קוסטה נחשב לאחד השחקנים המועדפים על גראנובסקיה והיא אישית פעלה להביא אותו לצ'לסי ב-2014.

עוד בנושא
דיווח: ברצלונה הגישה עוד הצעת ענק עבור פליפה קוטיניו
"ברק בכר לא העריך נכון את היכולות של מאריבור והפסיד טקטית"
הפועל באר שבע: פרס הניחומים - 6.34 מיליון יורו ואולי גם ארסנל או מילאן

מאמן דורטמונד תומאס טוכל. AP
עוד מנג'ר גרמני בדרך לאנגליה? טוכל/AP

בדיווח לא נכתב מתי יבוצעו החילופים בעמדת המאמן אך צויין כי ההחלטה העקרונית כבר נתקבלה. טוכל בן ה-43 מונה למאמן דורטמונד ב-2015 ועזב את תפקידו במאי השנה, שלושה ימים בלבד לאחר שזכה עם המועדון בגביע הגרמני לאחר ניצחון על פרנקפורט בגמר. הוא הוחלף בתפקיד על ידי פטר בוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully