וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס אתנסיאדיס חתם לשתי עונות במכבי חיפה

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, החלוץ היווני בן ה-28 חתם רשמית אצל הירוקים לשתי העונות הקרובות: "אני שמח מאוד להיות כאן. ראיתי אתמול את האוהדים והאווירה הייתה מדהימה"

בווידאו: צפו בביצועיו של סטפנוס אתנסיאדיס

מכבי חיפה השיגה את החלוץ שכל כך רצתה: סטפנוס אתנסיאדיס חתם היום (שלישי) לשנתיים באמצעות סוכנו ניר קרין וילבש את החולצה מספר 33. אתניסיאדיס בן ה-28, המוכר בשם קלאוס, שיחק כל חייו בפאוק סלוניקי, פרט לעונת השאלה אחת בפנסראיקוס (2009/10) וכעת יצא לראשונה מיוון ויהיה למעשה היווני הראשון בתולדות מכבי חיפה.

לאחר החתימה, התראיין החלוץ לאתר הרשמי של מכבי חיפה ואמר: "אני שמח מאוד להיות כאן. ראיתי אתמול את האוהדים והאווירה הייתה מדהימה. מחכה לשחק את המשחק הראשון שלי מול הקהל".

עוד בנושא:
לידיעה הראשונית על מועמדותו של אתנסיאדיס למכבי חיפה
כבר בבוקר פרסמנו שאתנסיאדיס עבר בדיקות במכבי חיפה
ביקורת במכבי חיפה: "גיא לוזון מנסה להצדיק את הרכש שביצע"

סטפנוס אתנסיאדיס, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
היווני הראשון של מכבי חיפה. סטפנוס אתנסיאדיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

קלאוס הגיע לפאוק בגיל 8 ועלה לבוגרים ב-2007 כשהיה בן 19. אחרי שחזר מהשאלה הפך החלוץ לשחקן הרכב ובחמש עונות רצופות כבש במספרים דו ספרתיים. עונת השיא שלו הייתה ב-2012/13, אז הבקיע 14 שערי ליגה ו-23 בכל המסגרות. עונה לאחר מכן שיחק פעמיים נגד מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

בעונה האחרונה עבר החלוץ של פאוק משבר לא פשוט ולא כבש כלל בליגה (22 משחקים) אלא רק בגביע (2 שערים) ובאירופה (3). לאתנסיאדיס גם 12 הופעות במדי נבחרת יוון, במדיה ערך את הבכורה ביוני 2011.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully