וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי חיפה: "לוזון מנסה להצדיק בכוח את הרכש שביצע"

מכבי חיפה שוב סוערת: במועדון הופתעו מ"חוסר ההגיון" בהרכב, בן הרוש מאכזב בגדול, עוואד וצעירים נוספים עשויים לעבור בהשאלה כדי לפנות מקום, וכולם כבר מחכים לבוזגלו וסלליך. וגם: האם עטר יישב ביציע עד סוף העונה?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. "נראה שלוזון מנסה להצדיק בכוח את הרכישות שלו"

"היה נראה שגיא מנסה מנסה בכוח להצדיק את הרכישות שלו. אין הגיון בהרכב שעלה. וגם אחרי שהבין שטעה, הוא עדיין פחד לעשות שינויים"

"המשחק הזה לא ישנה את דעתי לגבי שחקנים", אמר אתמול (שני) גיא לוזון לאחר ההפסד 2:0 של מכבי חיפה לבני יהודה. למרות שמדובר במחזור הראשון, לוזון יודע שהמשרה שלו תלויה בהצלחת שחקני הרכש שהובאו העונה. לפני שהתמנה למאמן הקבוצה, לוזון השמיע שוב ושוב ביקורת על ניהול המשחק של קודמו בתפקיד. הוא טען בזמנו שלחיפה היה סגל מספיק טוב שרק צריך שדרוג קטן. כמה חודשים עברו, והמאמן כבר הספיק ליצור מהפכה חדשה בסגל. "אתמול היה נראה שגיא מנסה מנסה בכוח להצדיק את הרכישות שלו", אמרו בקבוצה. "אין הגיון בהרכב שעלה. וגם אחרי שהוא הבין שהוא טעה, הוא עדיין פחד לעשות שינויים גדולים".

במועדון התכוונו בעיקר לעמדה בה אופיר מזרחי שיחק ולציוות בחלק הקדמי של קאיו החלוד יחד עם שון ויסמן הצעיר. "אף אחד לא הבין את החלטה של גיא לפתוח ככה. מהתחלה היה ברור שחסרים לנו שחקנים יצרתיים מקדימה. כשוורמוט נכנס, ראו איך המשחק השתנה ברגע".

עוד בנושא:

מה השתנה? בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה במחזור הפתיחה
גיא לוזון: "המשחק הזה לא יגרום לי לשנות את דעתי לגבי השחקנים"
מכאן תבוא הבשורה? אתנסיאדיס נחת בישראל וצפה במשחק מהיציע

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. ברני ארדוב
גם הוא נמצא במבחן. לוזון/ברני ארדוב

2. אכזבה גדולה מעומרי בן הרוש

נראה כי הראשון שישלם את המחיר בעקבות ההפסד יהיה עומרי בן הרוש. בשבועות האחרונים מכבי חיפה מאוכזבת מאוד מהמגן/בלם שהגיע ממכבי תל אביב. היו אפילו כאלה שטענו אתמול כי אם הייתה לקבוצה אפשרות, היא הייתה חותכת את השחקן כבר עכשיו. לא מן הנמנע שאלו דברים שנאמרו בלהט הרגע אחרי ההפסד המאכזב, אולם בכל מקרה נראה כי ההזדמנויות של בן הרוש בהרכב יהיו מצומצמות בעתיד הקרוב, במיוחד כאשר רמי גרשון יהיה כשיר ויעמוד לרשות הקבוצה. לטענת גורמים, הסיבה היחידה שבן הרוש ימשיך לקבל מלוזון קרדיט, גם אם מועט, היא שהמאמן לא מאמין בצעירים של הקבוצה.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אין שום אכזבה או כוונה לשחרר את עומרי. עומרי שחקן מחוייב, נהדר, שיעזור לנו רבות בעתיד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה, עומרי בן הרוש. טל לוי
מכבי חיפה כבר הייתה מוכרת אותו אם הייתה יכולה? בן הרוש/טל לוי

3. עוואד עשוי לעבור בהשאלה לאשדוד או עכו

"רק שלא נדבר בסיום העונה שוב על מהפכת צעירים בעונה הבאה", ציינו אתמול במועדון חצי בצחוק

למרות המהפכה בסגל, נראה כי הקבוצה אמורה לבצע עוד לא מעט שינויים. כבר אתמול היה אפשר לשמוע מהשחקנים עצמם טרוניות על הסגל, ואחד מהם אפילו אמר: "כרגע הסגל בינוני, חייבים שדרוג". לוזון יודע זאת, אך גם מודע לכך שעוד לפני שיחתים שחקנים, הוא ייאלץ לוזון גם להעביר בהשאלה אחרים. החשוד המיידי הוא מוחמד עוואד. למרות שלוזון אמר עליו בעונה שעברה ש"מדובר בכישרון ענק", החלוץ עשוי להיות מושאל או למ.ס אשדוד או להפועל עכו. כרגע נראה כי לוזון מאמין יותר בוויסמן ולכן כאשר עומר דמארי יחזור לכשירות, והחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס (שנכח אמש באצטדיון) יצטרף באופן רשמי, עוואד צפוי לקבל דקות מועטות. גם צעירים נוספים בקבוצה עשוים לצאת לתקופת השאלה בקבוצות אחרות. "רק שלא נדבר בסיום העונה שוב על מהפכת צעירים בעונה הבאה", ציינו אתמול במועדון חצי בצחוק.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך לאשדוד או עכו? עוואד/ברני ארדוב

4. סלליך ובוזגלו מתקרבים?

אז את מי עוד מכבי חיפה תחתים עד סיום חלון ההעברות? מלבד החלוץ אתנסיאדיס וגרשון, הירוקים אמורים להעביר השבוע הצעה רשמית לסינטאיהו סלליך. אתמול הייתה אמורה להיערך שיחה עם סוכנו דודו דהאן לפני המשחק, אך היא נדחתה בסופו של דבר. סלליך, שסירב עד כה לשוב לישראל, כבר לא פוסל חזרה. המטרה מבחינתו היא להצליח במכבי חיפה ומשם לשוב למועדון בכיר יותר באירופה. השחקן צפוי לקבל הצעה לחתום לשנתיים. בנוסף, בחיפה רוצים להציג את מאור בוזגלו כבר במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע. כרגע יש עדיין פערים קטנים ולא מעט מתח בין הצדדים, אך במועדון וגם בסביבת השחקן מאמינים כי בוזגלו יסכם את תנאיו סופית במועדון בשבוע הקרוב. כלומר, ההרכב שעלה אמש אמור לשנות את פניו במהלך השבועות הקרובים, כך שקשה לראות איך לוזון מתכוון לעמוד מאחורי הצהרותיו אמש.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יתרגל לשבת ביציע? אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

5. אפשרות: אלירן עטר יישב ביציע עד תום העונה

ומה עם עסקת אלירן עטר למכבי תל אביב? אתמול היו כאלה שטענו בחיפה כי מי שהחליט כי עטר סופית לא יהיה בסגל הוא הנשיא יעקב שחר. חשוב לציין כי במועדון לא אישרו זאת, אך טענות כאלה חזרו על עצמן. בעונה שעברה גיא לוזון ניצב בפני סיטואציה דומה כמאמן הפועל תל אביב, אולם למרות דלילות גדולה בסגל החליט שארון שוינפלד לא ייכלל בסגל בגלל שקיבל הצעה ממכבי תל אביב. מוזר אם ישנה את דעתו במכבי חיפה. בכל מקרה, נראה כי בכרמל לא יתפשרו במחיר ואם מכבי תל אביב לא תשפר את הצעתה, קיימת אפשרות ריאלית כי עטר בסופו של דבר ימצא את עצמו ביציע עד תום העונה. בסביבת החלוץ טוענים כי השחקן יעבור עוד השבוע לצהובים. אגב, ישנם כאלה שטוענים כי עסקאות הקרובות (בוזגלו, סלליך) בקבוצה תלוית גם במכירת החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully