וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפתיחה החלשה: מאיק ואלפורגיס פוטר מאימון אינגולשטאדט

אחרי שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים משלושה משחקים ונקלעה למקום האחרון בליגת המשנה בגרמניה, הקבוצה של אלמוג כהן ביצעה זעזוע על הקווים. שחקן העבר שטפן לייטל ישמש כמאמן זמני

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט מאוכזב. GettyImages
המאמן החדש יוציא את הקבוצה מהבוץ? אלמוג כהן/GettyImages

פתיחת העונה הגרועה של אינגולשטאדט עשתה את שלה, והמאמן מאיק ואלפורגיס פוטר היום (שלישי) ממשרתו. קבוצתו של אלמוג כהן, שירדה בסיום העונה שעברה לליגת המשנה בגרמניה וקיוותה לשוב לבונדסליגה כבר אחרי עונה אחת, הפסידה את כל שלושת המשחקים הראשונים וסוחבת כרגע את כל הליגה על גבה. ואלפורגיס מסיים את תפקידו שנה לאחר שמונה (נובמבר 2016), ומחליפו יהיה שטפן לייטל, ששימש עד כה כחלק מהצוות המקצועי של אינגולשטאדט ואף שיחק בה בעבר, ומונה למאמנה הזמני.

"אחרי הפתיחה הרעה של העונה, הגענו למסקנה שלא ניתן יהיה לשנות את היכולת עם הצוות הנוכחי", הסביר המנהל המקצועי הרלד גורטנר, "למדנו להעריך מאוד את ואלפורגיס, גם כאדם וגם כמאמן, אבל אחרי שניתחנו את המצב אנחנו חייבים לעשות את הצעד הזה".

על הבחירה בלייטל: "הוא מכיר את המועדון בעל פה. הוא היה חלק מההתקדמות של הקבוצה בעשור האחרון. אנחנו משוכנעים שהוא ייתן לקבוצה דחיפה לקראת המשחק הקרוב נגד גרויטר פירת".

עוד בנושא

ליגיונרים: אלבז כבש דקה לאחר שנכנס וסידר לסמירניס 1:1 דרמטי
ליגיונרים: מונס דאבור כבש צמד ב-1:5 של זלצבורג, תיקו לאלטאך
ליגה סינית: זהבי כבש בפנדל, גוואנגז'ו RF ושנדונג לוננג נפרדו ב-1:1

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully