וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש צמד ב-1:5 של זלצבורג, תיקו לאלטאך

חלוצה של רד בול זלצבורג המשיך בכושר ההבקעה המצוין גם מול סט. פולטן והעלה את מאזנו לארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. יריבת מכבי תל אביב סיימה ב-0:0 מול לאסק לינץ

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג (משמאל) עם וואנג הי-צ'אן. רויטרס
בכושר הבקעה נהדר. מונס דאבור/רויטרס

מונס דאבור כבש הערב (ראשון) צמד ב-1:5 של רד בול זלצבורג על סט. פולטן והעלה את מאזנו לארבעה שערים בארבעת משחקיו האחרונים. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-31 נשלח על ידי היפני טקומי מינאמינו, עבר את השוער וגלגל פנימה. בדקה ה-53 השלים דאבור צמד כשנותר חופשי לגמרי מול השוער וגלגל פנימה. אגב, באוגוסט אשתקד הבקיע דאבור את שער הליגה הראשון שלו במדי זלצבורג, וגם אז היה זה לרשת סט. פולטן. דאבור הוחלף בדקה ה-73, קבוצתו במקום השני עם 13 נקודות אחרי חמישה מחזורים.

* עוד באוסטריה: אלטאך, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, סיימה ב-0:0 בחוץ מול לאסק לינץ ונותרה במקום הלפני אחרון עם ארבע נקודות בלבד.

* פתיחת העונה האיומה של אינגולשטאדט נמשכת. אלמוג כהן השלים היום (ראשון) 90 דקות בהרכבה של היורדת, אך היה שותף להפסד שלישי רצוף מפתיחת העונה בבונדסליגה השנייה - 4:2 ליאן רגנסבורג. אינגולשטאדט אמנם חזרה מפיגור ליתרון 1:2 בזכות שער של סבסטיאן קיטל (52) ובישול שלו לקפטן מארווין מאטיפ (58), אבל יאן ג'ורג' ביצע מהפך נגדי עבור האורחים עם צמד (73 ו-79) ויונאס ניטפלד חתם בתוספת הזמן.

* אריאל הרוש פתח בהרכב של אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי ב-1:1 במשחק נגד סלאמיס במסגרת המחזור הראשון של הליגה הקפריסאית. אקס מכבי חיפה, רובן ראיוס, העלה את אנורתוזיס ליתרון, אך אקס נוסף של מכבי חיפה ג'ואל דמאו, איזן וקבע את תוצאת המשחק.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב קלאב ברוז' בניצחון 1:2 על קורטרייק. הקשר הישראלי בישל את השער השני לדיאבי (49) ופינה את מקומו בדקה ה-56. הניצחון השאיר את ברוז' מושלמת, במקום הראשון בטבלה עם 12 נקודות מ-12 אפשריות.

* עומרי אלטמן נותר על הספסל של פנאתינייקוס ולא שותף ב-1:1 של הירוקים בחוץ מול פלטניאס במחזור הפתיחה של הליגה היוונית. פנאתינייקוס מדורגת אחרונה עם מינוס נקודה, שכן ממאזנה הופחתו שתי נקודות לפני פתיחת העונה.

* גנט, ללא קני סייף הפצוע ואור אינברום שלא נכלל בסגל, איבדה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 למוסקרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully