וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בסביבתו של לוקאס גאושו חוששים אחרי שלא עבר בבקרה

21.8.2017 / 8:27

המושבה הברזילאית תתפרק? החלוץ לא עבר בבקרה, לו ולאשתו עדיין אין ויזת עבודה. גורם: "המאמן לא תכנן לשים אותו בסגל". בקבוצה היו מרוצים מהניצחון על עכו: "היה חשוב להתחיל ככה"

שחקני בני סכנין ג'ונתן לוקה, לוקאס גאושו. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
זה לא נראה מבטיח. גאושו עם ג'ונתן לוקה/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

בני סכנין פתחה את עונת 2017/18 בליגת העל ברגל ימין אמש (ראשון), כשגברה על הפועל עכו משערים של פיראס מוגרבי (28, בפנדל) ואברהם פאס (68).

במועדון היו מרוצים מאוד משלוש הנקודות, ובעיקר מהיכולת במחצית הראשונה. "היה חשוב להתחיל ככה", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שיש עוד הרבה עבודה אבל ראינו גם שהגדולות של הליגה לא בשיאן. בשלב הזה חשוב לצבור נקודות".

בלי קשר לניצחון, בקבוצה עסקו גם בחלוץ הברזילאי לוקאס גאושו שישב ביציע לאחר שלא עבר בבקרת התקציבים. בניגוד אליו, עלא אבו סלאח ועידן שמש, כמו גם אנשי הצוות המקצועי, דווקא כן עברו בבקרה. בקרבת השחקן קיים חשש, בעיקר לאור מה שאירע לאחרונה עם המאמן הברזילאי ז'אירו סווירסקי והקשר ג'ונתן לוקה, שהתאמן לבדו לאחרונה וצפוי לעזוב.

לטענת מקורביו, לגאושו עצמו עדיין אין ויזת העבודה, כמו גם לאשתו. בסכנין הבטיחו לשחקן שהדברים יסתדרו, אלא שגורם בכיר מאוד במועדון טוען שהבעיה לא הייתה כספית - המאמן פשוט לא רצה להרכיבו בסגל. "הוא לא עבר בבקרה כי המאמן לא תכנן לשים אותו בסגל", אמר אותו גורם, "בינתיים הוא ממשיך".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל עכו
פליקס נעים: "פתיחה חלומית, כיף לנצח". שלומי דורה: "מאוכזבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully