וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס נעים: "פתיחה חלומית, כיף לנצח". שלומי דורה: "מאוכזבים"

מאמן בני סכנין שמח מהניצחון 1:2 על הפועל עכו, אך נשאר עם רגליים על הקרקע: "יש עוד הרבה עבודה". מאמן עכו: "היו לנו מספיק הזדמנויות להבקיע לפני שנקלענו לפיגור"

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"חבל שהמשחק הוכרע במצבים נייחים". שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין פתחה הערב (ראשון) את עונת 2017/18 בליגת העל בצורה חיובית. הקבוצה של פליקס נעים ניצחה 1:2 את הפועל עכו בחוץ בזכות פנדל מוצלח בפאננקה של פיראס מוגרבי (28) ושער של אברהם פאס בכדור חופשי מזווית קשה מאוד (68). עמית ביטון צימק אחרי יציאה לא טובה של שוער סכנין מחמוד קנדיל בדקה ה-89.

המאמן המנצח, פליקס נעים: "פתיחה חלומית, כיף לנצח. אני עם הרגליים על הקרקע ובעוד עשר דקות אתחיל לחשוב על המשחק נגד הפועל רעננה. מהרגע הראשון שהגעתי, עוזר המאמן, איימן חלאיילה, החזיק את חדר ההלבשה במצב של קבוצה. השחקנים הראו המון מוטיבציה ורצון, רצו והשקיעו באימונים כל השבוע ואני מקווה שנמשיך. יש עוד הרבה עבודה ואנחנו צריכים לחזק את הקבוצה".

שלומי דורה: "היו מספיק הזדמנויות להבקיע לפני שנקלענו לפיגור. אנחנו יכולים לצאת מאוכזבים מהמשחק, בעיקר מהתוצאה. חבל מאוד שהמשחק הוכרע בשני מצבים נייחים אבל נסתכל קדימה למשחק הבא. ברור שהמינוס 2 נקודות זה לא מצב אידיאלי. נצטרך לעבוד עוד יותר קשה עכשיו. ניקח את הדברים הטובים יותר, נעבוד על הפחות טובים. מצפה לנו משחק לא קל ביום שבת נגד מכבי נתניה ונמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully