וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו על הפתיחה המושלמת של יונייטד: "הכל עובד לנו עכשיו"

יונייטד פתחה עונה עם שתי רביעיות לראשונה מאז 1907, מוריניו מסביר את השינוי: "אני נותן לסוסים לרוץ חופשי, יש שמחה במשחק שלנו". ונגר מאוכזב אחרי ההפסד לסטוק: "נמכור שחקנים לפני שנקנה"

רויטרס

מנצ'סטר יונייטד לא היתה יכולה לבקש פתיחה חלקה יותר לעונה. השדים האדומים סיפקו 0:4 שני ברציפות, הפעם על סוונסי, והם בפסגת הטבלה, מרשימים מתמיד. רומלו לוקאקו, פול פוגבה, אנתוני מרסיאל ואריק באי מצאו את הרשת, וזו הפעם הראשונה מאז 1907 שמנצ'סטר יונייטד כובשת רביעיות בשני משחקי הליגה הראשונים שלה.

"המילה שמתארת את הקבוצה כרגע היא ביטחון", אמר ז'וזה מוריניו. "התחלנו את המשחק עם ביטחון, וגם את המחצית שנייה. כרגע הכל הולך לטובתנו, אבל לא תמיד תהיה לנו דרך חלקה. תמיד יהיו עבודות בכביש, ונצטרך להיות מוכנים. בעונה שעברה התחלנו עם שש נקודות וסיימנו במקום השישי. זה לא לקח, אלא המציאות של הכדורגל. זה לא סוף העולם אם היינו מפסידים ולא גן עדן אם ניצחנו. אני שמח, כמובן, ואיכות ההופעות שלנו נותנת לי עוד יותר ביטחון".

מוריניו, שבכל קבוצה אותה אימן עד כה זכה באליפות בעונה השנייה, סיפר שהוא בעצמו מרגיש משוחרר יותר העונה. "אני נותן לסוסים לרוץ חופשי. כבר באימון הראשון לקראת העונה היתה שמחה במשחק שלנו, אז אני בטח לא מתכוון לעצור בעד החבר'ה שלנו לשחק ככה".

פול פוגבה הוסיף: "זו תוצאה טובה מאוד, להבקיע רביעייה פעם נוספת ולא לספוג זה מצוין. אנחנו רוצים להמשיך ככה. אני חושב שיש לנו יותר ביטחון מבעונה שעברה, אנחנו מכירים אחד את השני יותר עכשיו, כשזו העונה השנייה. כולם מכירים אחד את השני ועובדים אחד עבור השני, אז זה קל יותר".

ליברפול חגגה ניצחון ראשון העונה ולה זה הלך הרבה יותר קשה, עם 0:1 על קריסטל פאלאס משער של סאדיו מאנה בדקה ה-73. "היה קשה", הודה יורגן קלופ. "היינו יכולים להיות קצת יותר מדויקים במחצית הראשונה. שמרנו בצורה יוצאת מהכלל והחזקנו בכדור משהו כמו 85 אחוז מהזמן. צריך לקבל החלטות נכונות ובמחצית הראשונה לא עשינו זאת. המחצית השנייה היתה הרבה יותר טובה ונהניתי מאוד מהשער, שהגיע לנו. בסך הכל אני בהחלט שמח מההופעה שלנו. אנפילד עשה את ההבדל היום".

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס, עוד הפסד לחמד וברייטון
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את סוונסי ונותרה מושלמת
ראשון באנגליה: טוטנהאם תארח את צ'לסי בוומבלי לדרבי לונדוני לוהט

שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, נמניה מאטיץ' חוגגים. רויטרס
הכל הולך חלק יותר. פוגבה ומאטיץ'/רויטרס

המאכזבת של המחזור היא ארסנל, שהפסידה 1:0 לסטוק סיטי, למורת רוחו של ארסן ונגר. "זה הפסד שקשה לקבל", אמר הצרפתי. "היו לנו הזדמנויות, היינו צריכים לנצח די בקלות. היינו חסרי מזל, אני חושב שהבקענו שער חוקי שנפסל בטענת נבדל. זה היה מתסכל. הגנתית, אין תירוצים - אפשרנו להם להבקיע שער קל. היה קשה ליצור שטף, ניסינו אבל לא הצלחנו להבקיע. זה מאכזב, להפסיד משחקים שאתה אמור לנצח, ובמקרים כאלה אתה יכול להסתכל רק על עצמך".

ונגר הוסיף ואמר: "היה ערב מתסכל מאוד. אני מניח שנמכור שחקנים לפני שנקנה, יש לנו כרגע יותר מדי וקשה לתפקד ככה. יש לנו 31 שחקנים, זה יותר מדי. אלכסיס? אם הכל יהיה בסדר, הוא יהיה בסגל למשחק הבא".

בצד המנצח, מאמן סטוק סיטי מארק יוז חגג: "ביקרו אותנו קצת, בצורה לא הוגנת לדעתי. גם לקהל נמאס מהביקורות והם רצו לראות ניצחון. כולם יודעים איזו העברה גדולה היתה חסה. הוא שינה הכל. היו לו רק 2-3 אימונים, הוא שחקן נהדר והחבר'ה עזרו לו".

חסה עצמו אמר: "זו בכורה חלומית. זו הזדמנות נהדרת עבורי, יש כאן הרבה שחקנים טובים".

עוד באותו נושא

מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את סוונסי ונותרה מושלמת

לכתבה המלאה
ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
הפנים אומרות הכל. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully