וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באנגליה: טוטנהאם תארח את צ'לסי בוומבלי לדרבי לונדוני לוהט

האלופה תנסה להימנע מפתיחת עונה שתשאיר אותה ללא נקודות, סגניתה רוצה להראות לכולם שהיא יכולה לנצח גם בוומבלי (18:00, ספורט 1). האדרספילד המפתיעה תארח את ניוקאסל לקרב העולות החדשות (15:30, ספורט 1)

המחזור השני בליגה האנגלית יימשך מחר (ראשון) עם שני מפגשים מסקרנים, כאשר במוקד טוטנהאם תארח בביתה הזמני, וומבלי, את האלופה צ'לסי לדרבי לונדוני חם. במשחק השני ייפגשו האדרספילד וניוקאסל בקרב שיפגיש שתי עולות חדשות.

מישי בטשואיי שחקן צ'לסי מאוכזב. רויטרס
יחזירו לאוהדים את הכבוד? בטשואי ושחקני צ'לסי מאוכזבים/רויטרס

טוטנהאם - צ'לסי (18:00, ספורט 1)

מי היה מאמין שאחרי 2 מחזורים האלופה עלולה למצוא את עצמה ללא נקודות? אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם 3:2 לברנלי בבית, הבלוז ינסו לחזור לעניינים דווקא נגד אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה וסגניתה בדרבי לונדוני לוהט. האלופה תיאלץ להסתדר ללא גארי קייהיל וססק פברגאס שהורחקו במשחק הקודם, כמו גם אדן הזאר, טיימואה בקאיוקו ופדרו הפצועים.

במשחק האחרון בו טוטנהאם אירחה את הבלוז, בינואר האחרון, היא ניצחה 0:2 מצמד של דלה עלי. היא תשמח לשחזר את התוצאה אחרי שגברה במחזור הראשון 0:2 על ניוקאסל, אך נראה שהתרנגולים דווקא ירצו להוכיח יותר מהכל שהם מסוגלים לנצח גם באצטדיון בוומבלי, אצטדיונם הזמני עד שייפתח אצטדיון וויט הארט ליין המחודש, בו הם השיגו ניצחון אחד בלבד בעונה שעברה כשאירחו בו את משחקיהם באירופה.

סטיב מונייה שחקן האדרספילד חוגג. רויטרס
סטיב מונייה חוגג נגד קריסטל פאלאס/רויטרס

האדרספילד - ניוקאסל (15:30, ספורט 1)

במשחק המוקדם יותר שתי העולות החדשות ייפגשו לקרב ראש בראש. האדרספילד הייתה אחת מההפתעות הגדולות של המחזור הראשון כנשיצחה 0:3 את קריסטל פאלאס בחוץ ותנסה להמשיך להפתיע. ניוקאסל מגיעה אחרי הפסד 2:0 ביתי לטוטנהאם, ותיאלץ להסתדר ללא ג'ונג'ו שלבי שקיבל כרטיס אדום במשחק הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully