וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדה לשחקני בית"ר: "יש לכם תירוצים". מיכה אמור לפתוח בהרכב מכבי תל אביב

המאמן הזמני של הירושלמים ערך אסיפה לקראת משחק החוץ מול הצהובים. (א', 21:00, ספורט 5): "אם תצליחו, אתם שווים הרבה". בצעד נדיר, ג'ורדי קרויף לא הודיע על הסגל לאחר אימון הערב

מחזור 1הסתיים20/08/2017
מכבי תל אביב
    3:0
    • (10) שכטר
    • (34) שכטר
    • (90) ורד
    בית"ר ירושלים
    צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: מתן חדד

    בווידאו: ראיון מיוחד עם שלושה שופטי ליגת העל לכבוד פתיחת העונה

    טריוויה

    * מכבי תל אביב ניצחה 10 מ-11 משחקיה העונה עד כה (מוקדמות הליגה האירופית וגביע הטוטו) וספגה במהלכם שני שערים בלבד.

    * מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח את בית"ר ירושלים בליגה בעונה שעברה: הירושלמים ניצחה פעמיים ועוד שני משחקים הסתיימו בתיקו. הניצחון היחיד של סגנית האלופה הגיעה בחצי גמר הגביע.

    * בית"ר ירושלים מעולם לא הפסידה במשחק בו עומר אצילי כבש. היו לו 14 שערי ליגה במדיה, והם היו שווים תשעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו. מה יהיה בפעם הראשונה שישחק נגדה?

    * בית"ר ירושלים היא היריבה המועדפת על דור מיכה. הוא כבש נגדה ארבעה שערים, כולל שער בחצי גמר הגביע והצמד היחיד בקריירה (באפריל 2015).

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא
    אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
    יפתח כבלם. קונטה/ברני ארדוב

    בית"ר ירושלים

    לאחר שבוע סוער מאוד, בית"ר ירושלים תתארח מחר (ראשון, 21:00, ספורט) אצל מכבי תל אביב למשחק במחזור הראשון בליגת העל העונה. השחקנים יתכנסו בבית מלון בנתניה בשעות הצהריים וייצאו משם לאצטדיון בנתניה. מי שידריך את הקבוצה לאחר פיטורי שרון מימר הוא עוזרו, גילי לבנדה. שלשום הציג אלי אוחנה את לבנדה בפני השחקנים והיום ערך המאמן אסיפה טקטית לקראת מכבי תל אביב.

    לבנדה אמר לשחקנים: "יש לכם את כל התירוצים שצריך למשחק הזה. בלגן במועדון, מאמן הלך הביתה, עוד לא הביאו מאמן, יש בלם-אין בלם, מגן ימני-לא מגן ימני, כל התירוצים קיימים וזה המבחן שלכם. המבחן הוא לשים הכול בצד ולהביא את הכי טוב שלכם. אם תעשו את זה אתם שווים הרבה מאוד. אנחנו קבוצה חזקה שמסוגלת לנצח את מכבי תל אביב, זה תלוי רק בכם".

    אריק סאבו אמור לפתוח בעמדת המגן הימני, כשאנטואן קונטה ימשיך להיות מתופקד כבלם. טל כחילה שסובל משבר באפו, נמצא בתמונת ההרכב, אבל ההחלטה הסופית תיפול לפני המשחק. אם הוא יפתח, הוא ישחק עם מסיכה. השלישייה הקדמית הקבועה תכלול את עידן ורד, חן עזרא ואיתי שכטר.

    בנוגע ללינדזי רוז, הצדדים מעריכים שעד יום שני העסקה תיחתם באופן סופי והשחקן יצטרף רשמית למועדון. החל מאתמול בית"ר ירושלים ולוריין מחליפות טיוטות בנוגע להסכם ההשאלה ואופציית הרכישה בתום העונה על סך של כ-450 אלף יורו. בנוסף, בבית"ר יצטרכו לקבל השבוע החלטה בנוגע לשלומי ארבייטמן, שהכיוון לגבי צירופו הוא חיובי.

    שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
    ככל הנראה יועדף על פני באטוקיו. דור מיכה/ברני ארדוב

    מכבי תל אביב

    בצעד יוצא דופן החליט ג'ורדי קרויף לא להודיע בסוף האימון הערב (שבת) על הסגל למשחק מחר מול בית"ר ירושלים, אלא לזמן למחר בבוקר את השחקנים לאימון קל בסיומו יחליט המאמן מי ייצא לבית המלון בנתניה. גם הבלם טל בן חיים שלא התאמן בגלל פציעה עוד עשוי להיכלל בסגל אם יערוך מחר אימון בבוקר. בכל מקרה נראה כי ייגור פיליפנקה יפתח. גם דור מיכה אמור לפתוח בהרכב ככל הנראה על חשבון כריסטיאן באטוקיו. התלבטות קיימת גם לגבי ארון שוינפלד, שהשקיע הרבה באוסטריה ואולי זקוק למנוחה. ניק בלקמן עדיין לא נרשם ולא יהיה בסגל.

    הרכב משוער: ראייקוביץ', שפונגין, פיליפנקה, טיבי, דוידזאדה, ייני, מיכה, ריקן, אצילי, שוינפלד, קיארטנסון.

    עדכון ראשון (18:34)

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 11325

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully