וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את קליארי, נאפולי גברה על ורונה 1:3

הגברת הזקנה החלה את המסע לעבר הסקודטו השביעי עם ניצחון ביתי במשחק הפתיחה של העונה. ג'יג'י בופון הדף פנדל אחרי התערבות של שופט הווידאו. נאפולי ניצחה בחוץ, מיליק כבש

שטפן ליכטשטיינר שחקן יובנטוס (מימין) חוגג עם מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
שיתפו פעולה בדרך לשער הראשון של העונה. שטפן ליכטשיינר עם מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

בשעה טובה ומוצלחת, גם הסרייה A יצאה הערב (שבת) לדרך. האלופה יובנטוס התכבדה במשחק הפתיחה, בו הביסה 0:3 בבית את קליארי. מריו מנדז'וקיץ' היה חתום על השער הראשון לעונת 2017/18. בהמשך נאפולי ניצחה את ורונה 1:3 בחוץ.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עוצר את הפנדל של דייגו פריאס שחקן קליארי. רויטרס
לא נס ליחו. ג'יג'י בופון עוצר פנדל/רויטרס

יובנטוס - קליארי 0:3

הגברת הזקנה החלה את המסע לעבר הסקודטו השביעי ברגל ימין. אחרי הפרידות מדני אלבס ולאונרדו בונוצ'י, מאסימיליאנו אלגרי הציג הרכב נטול שחקנים חדשים וקיבל תמורה מהוותיקים. בדקה ה-12 היה זה המגן השוויצרי שטפן ליכטשיינטר שהרים לרחבה ובישל למריו מנדז'וקיץ' שהמשיך מהאוויר פנימה את השער הראשון לעונת 2017/18. קליארי קיבלה הזדמנות להשוות בחסות שופט הווידאו שזיהה עבירה של אלכס סנדרו ברחבה, אבל ג'אנלואיג'י בופון הבלתי נגמר, בהופעתו ה-620 בסרייה A (שני רק לפאולו מאלידיני) הדף את הפנדל של דייגו פריאס בדקה ה-39. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בישל מיראלם פיאניץ' לפאולו דיבאלה עם כדור ארוך בנגיעה רכה מקו החצי. גונסאלו היגואין חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-66, עם שמאלית שטוחה אל הרשת מ-12 מטרים, אחרי מסירה של אלכס סנדרו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
נהנה ממסירת אומן של פיאניץ'. פאולו דיבאלה/רויטרס

ורונה - נאפולי 3:1

ניצחון קליל לפרטנופי, שיעשו את הדרך הארוכה דרומה עם שלוש נקודות ראשונות העונה. סמואל סופריאן הצרפתי כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-32 וארקדיוש מיליק הכפיל אחרי שבע דקות. פאוזי גולאם קבע 0:3 בדקה ה-62 ולמעשה סתם את הגולל על ההתמודדות. ג'אמפאולו פאציני רק צימק עם פנדל מוצלח בדקה ה-83, רגע אחרי שאלסעיד היסאי האורח הורחק. ניצחון 9 לנאפולי על ורונה ב-10 המשחקים האחרונים ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully