וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ באסיפה: "הקבוצה איכותית, אבל חסר משהו ברמה המנטלית"

17.8.2017 / 22:07

בעלי הפועל חיפה דיבר עם השחקנים בסקייפ לקראת הפועל אשקלון (ש', 19:15, ספורט2). בשורה טובה לקלינגר: אלון תורג'מן התאמן ויהיה בסגל. סויסטדט תורגל, המאמן יפתח עם שלושה בלמים

אלון תורג'מן חלוץ הפועל חיפה עם הבעלים יואב כץ. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
חזר בזמן. אלון תורג'מן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, קיים לפני האימון שנערך אחר הצהריים אסיפה באמצעות הסקייפ, זאת בהשתתפות השחקנים והצוות המקצועי. כץ שאל את השחקנים מספר שאלות ואחר כך שוחח איתם. "אין ספק שהקבוצה העונה מאוד איכותית, אבל נצטרך להביא עוד משהו העונה שחסר ברמה המנטלית, כיחידים וכקבוצה", אמר הבעלים. "היכולת של הקבוצות בליגה הזאת מאוד קרובה. מה שיכריע זה הרצון, הלחימה והמלחמה, ומעל הכל - המחויבות שלכם".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: לינדזי רוז צפוי לחתום ביממה הקרובה
שיחה עם הכישרונות הבאים בליגת העל: "גיל 21 נחשב צעיר בארץ. באירופה מרוויחים מיליונים ומובילים נבחרות"
דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 70-51

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השריפה במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלון תורג'מן ערך אימון מלא ויהיה בסגל למשחק פתיחת העונה נגד הפועל אשקלון (שבת, 19:15, ספורט2). נראה כי קלינגר יפתח במערך של שלושה בלמים כשראסמוס סויסטדט שחוזר מהרחקה יפתח ואופק פישלר יירד לספסל. ההתלבטות היחידה, כך עושה רושם, היא בין לירן סרדל למקסים פלקושצ'נקו, כשעל פי התרגול הראשון יקבל עדיפות.

מוקדם יותר הודיע המועדון על שריפה שפרצה במלון הנוער של קבוצת הנוער השוהה בסרביה. עו"ד שי פינקלשטיין, יו"ר משלחת קבוצת הנוער והנערים של המועדון, ציין כי לא היו נפגעים בקרוב שחקני הקבוצה או חברי המשלחת. "השריפה במלון בסובוטיצה פרצה היום בצהרים בעקבות דליקה במטבח. אנשי המשלחת דאגו לפנות מיידית את השחקנים מהחדרים שיצאו כאמור ללא פגע. כרגע מתארגנת המשלחת למעבר למלון חלופי. לא ברור מה מצב הציוד והדרכונים שנותרו בחדרים ועו"ד פינקלשטיין עדכן את השגרירות על השריפה", נמסר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully