וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד פתחו את העונה עם ניצחונות

האלופה גברה 1:3 על באייר לברקוזן משערים של זולה, טוליסו ולבנדובסקי בפנדל. פוליסיץ', בארטרה (הקדיש את השער לנפגעי הטרור בברצלונה) ואובמיאנג חגגו ב-0:3 על וולפסבורג. שאלקה ניצחה את ר.ב. לייפציג 0:2

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
כבש מהנקודה הלבנה. לבנדובסקי/רויטרס

הליגה הגרמנית יצאה אתמול (שישי) לדרך עם מפגש בין האלופה באיירן מינכן לבאייר לברקוזן כשהבווארים חוגגים עם 1:3. היום נערכו חמישה משחקים נוספים, כשבמוקד בורוסיה דורטמונד ופטר בוס גברו 0:3 על וולפסבורג. שאלקה גברה על ר.ב. לייפציג 0:2.

עוד בנושא

אריאן רובן: "ההחלטה לעבור מריאל מדריד לבאיירן מינכן הייתה הטובה בחיי"
פורסמו המועמדים לשחקן השנה בעולם: היגואין בחוץ, קרבחאל ואינייסטה בפנים
לה ליגה נפתחת בסופ"ש: אתלטיקו מתארחת במשחק הבכורה של ג'ירונה

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. GettyImages
איזה מבול. אנצ'לוטי מתווכח עם השופט/GettyImages

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:3

האלופה פתחה את העונה כמו שצריך במשחק בו קיבלנו לראשונה שימוש בשופטי הטלוויזיה בליגה הגרמנית. השופטים בחדר הבקרה גם הוכיחו את עצמם כשקיבלו החלטה נכונה והעניקו לבאיירן פנדל שהגיע לה. מזג האוויר באליאנץ ארנה היה סוער וגשום, מה שגרם לדחיית הפתיחה של המחצית השנייה, אבל גם כך ולמרות אינספור הזדמנויות של באייר לברקוזן, הצליחה באיירן מינכן לנצח ולהשיג שלוש נקודות ראשונות.

השער הראשון של באיירן הגיע בדקה התשיעית והיה כולו בסימן שני המצטרפים החדשים מהופנהיים. סבסטיאן רודי הגביה כדור חופשי משמאל, ניקלאס זולה עלה מעל כולם ונגח פנימה את ה-0:1. עשר דקות חלפו והבווארים כבשו את השני. הפעם ברנד לנו לא הצליח להדוף קרן מספיק טוב, זה הגיע אל ארתורו וידאל, שבמקום לבעוט הקפיץ עם המון חוכמה לקורנטן טוליסו ושחקן הרכש מליון המשיך את זה פנימה מקרוב, 0:2. פתיחת המחצית השנייה התעכבה בכ-20 דקות בשל השיטפון והרוחות החזקות באליאנץ ארנה.

כשהמשחק חודש, אחרי קרוב לחצי שעה של מחצית, הייקו הרליך ביצע שני חילופים כששלח פנימה את אלכסנדר דראגוביץ' ויוליאן בראנדט במקום סוון בנדר ולאון ביילי. לברקוזן פתחה מצוין את המחצית והגיע לכמה הזדמנויות, אבל דווקא אז נענשה. צ'ארלס אראנגיס תפס ברחבה את לבנדובסקי, השופט לא ראה את זה, אבל שופטי הטלוויזיה סימנו לו שהייתה עבירה ואכן הייתה. לבנדובסקי בעט את הפנדל בעצמו וקבע 0:3. האורחת לא הרימה דגל לבן, המשיכה לשחק יפה וצימקה בדקה ה-65 עם כדור בעוצמה אדירה של אדמיר מחמדי מימין, 1:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים עם מארק בארטרה. AP
חוגג עם החברים. מארק בארטרה/AP

וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 3:0

פטר בוס פתח את העונה שלו עם ניצחון קליל על הזאבים. כריסטיאן פוליסיץ' האמריקאי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-22 אחרי בישול של מריו גצה המתקמבק, ששיחק לראשונה מאז דצמבר. בדקה ה-27 הגיע רגע מיוחד: גונסלו קסטרו מצא את מארק בארטרה, והבלם הספרדי סובב באומנות מעל השוער כדי לכבוש שער נפלא. בארטרה האמוציונלי חגג עם נשיקה של הסרט השחור שענד על כתפו, זכר לקובנות גל הטרור בברצלונה. האורחים המשיכו להרשים, ובדקה ה-60 פוליסיץ' מצא את פייר אמריק אובמיאנג, מלך השערים מהעונה הקודמת, שדחק מקרוב את שער הבכורה שלו העונה בליגה, וקבע את תוצאת המשחק - 0:3 לדורטמונד.

שחקן המבורג ניקולאי מולר חוגג. AP
כבש, חגג, נפצע, הוחלף. ניקולאי מולר מהמבורג/AP

שאלקה - ר.ב. לייפציג 0:2

סגנית האלופה המפתיעה מהעונה שעברה פתחה ברגל שמאל את העונה הנוכחית, אף שהמארחת חסרה את בריל אמבולו, אריק צ'ופו מוטינג, נאלדו, באבה רחמן ואטסוטו יושידה. נאביל בנטאלב כבש ראשון מהנקודה הלבנה בדקה ה-43, יבגני קונופליאנקה הכפיל כשסיים מתפרצת מוצלחת בדקה ה-73.

משחקים נוספים:

המבורג - אוגסבורג 0:1
להמבורג: ניקולאי מולר (8) [מולר נפצע מיד לאחר שכבש והלך לחגוג ליד הדגל הקרן, טופל מספר דקות והוחלף על ידי ארון האנט]

מיינץ - האנובר 1:0
להאנובר: מרטין הרניק (73)

הרטה ברלין - שטוטגרט 0:2
להרטה: מת'יו לקי (46, 62)

הופנהיים - ורדר ברמן 0:1
להופנהיים: אנדריי קראמריץ' (84)

שחקן שאלקה יבגני קונופליאנקה. רויטרס
סיים מתפרצת מוצלחת. יבגני קונופליאנקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully