וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "ההחלטה לעבור מריאל מדריד לבאיירן מינכן הייתה הטובה בחיי"

קשר הבווארים כתב "מכתב לעצמו", בו סיפר על התקופה ב-2009 בה התלבט אם לעבור מהבלאנקוס לגרמניה: "שמונה השנים בבאיירן הן התקופה בה אני הכי מתגאה בקריירה שלי. אני עדיין רעב מאוד"

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מכתב לעצמו. רובן/רויטרס

אריאן רובן כתב מכתב לעצמו ל"פליירס טריביון". קשר באיירן מינכן בן ה-33 התייחס שם בין היתר למעבר שלו אל הבווארים מריאל מדריד ב-2009, להחלטות שקיבל במהלך הקריירה וכיוצא באלה.

"לעבור לבאיירן? אתה תראה את זה כצעד אחורה", כתב רובן לעצמו של אותן השנים, "כמובן שהם זוכים באליפויות ובגביעים, אבל בשבילך הדבר הכי חשוב זה לזכות בליגת האלופות ובאיירן מינכן היא לא פייבוריטית לזכות. אני יודע מה יגידו לך על המעבר הזה: אל תעשה את זה כי ריאל מדריד של אותן השנים היא המועדון הכי גדול באירופה וכל מעבר משם הוא צעד אחורה. יש משהו שאתה צריך לדעת: אתה לא יכול לטעות בחיים שלך. ללכת לבאיירן זו ההחלטה הכי טובה שאתה יכול לקבל, תהיה חלק ממשהו גדול יותר שם. תחווה הצלחה לא רק על המגרש, אלא בכל הרמות. אתה תראה. מבחינה כלכלית, גלובלית. בגרמניה ובכל אירופה, המדים של באיירן והצבע מסמלים משהו ענק.

"שמונה השנים שלך בבאיירן הן השנים בהן הכי תתגאה. שלוש פעמים חצי גמר ליגת האלופות, שלוש פעמים גמר ליגת האלופות, זכייה בליגת האלופות. שש אליפויות, ארבעה גביעים. אבל מעבר לכל התארים והגביעים, לא אוכל להכין אותך לצורה בה המועדון יעזור לך בחיים. גם בגיל 33, הרעב שלך עדיין יהיה שם. אני לא משוכנע מתי הרגע לפרוש יגיע, כנראה מתי שהרעב ידעך. אני לא יודע אם זה יקרה בשנה הבאה או בזו שאחריה, אבל כשהזמן יגיע אני אדע שזה הרגע להתחיל משהו חדש. אולי אפרוש, אולי אקבל על עצמי אתגר חדש במקום חדש?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully