וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אבלינו מנסה לשכנע את דווין סמית' לחזור לעונת פרישה

הקבוצה האיטלקית הצנועה רוצה לצרף את פורוורד מכבי תל אביב בן ה-34, שהוביל אותה לזכייה בגביע האיטלקי ב-2008. עוד באירופה: ג'סטין דולמן קרוב לקאמבק לוולנסיה, גריינג'ר לבאסקוניה

ברני ארדוב

כל הסימנים מצביעים על כך שדווין סמית' לא ימשיך במכבי תל אביב בעונה הקרובה. למרות שהוא חתום לעונה נוספת, הפורוורד בן ה-34 ככל הנראה שוקל לפרוש, ובכל מקרה הצהובים לא מעוניינים להשאירו בסגל. יחד עם זאת, ישנה אופציה מעניינת נוספת: על פי דיווחים באיטליה, אבלינו שוקלת להחזיר אותו לשורותיה לעונת פרישה.

כפי שפרסמנו לראשונה, מכבי תל אביב ניסתה לשכנע את סמית' לעבור לקבוצה אחרת, אך הוא סירב, ולכן בקבוצה שוחחו עם נציגיו בשבועות האחרונים ומנסים לשכנע אותו לפרוש. אם סמית' יפרוש, מכבי תל אביב אמנם תיאלץ לשלם סכום לא מבוטל, אך הצהובים יקבלו כספים מהביטוח שיכסו את מרבית שכרו. "כרגע מתגבש הסכם פשרה בין הצדדים", סיפר גורם המעורה בפרטים לפני שלושה שבועות.

סמית' כיכב בשורות אבלינו בעונת 2007/08 והצעיד אותה לזכייה בגביע האיטלקי, ההישג הגדול בתולדותיה. העונה ההיא הייתה אחת הטובות בתולדות המועדון, שלאחרונה חזר להתחרות על תארים באיטליה, ובעונה שעברה הפסיד למילאנו בגמר הגביע. לסמית' יש חיבה מיוחדת לאיטליה בעקבות השנים בהן כיכב שם. חוץ מהעונה המוצלחת באבלינו, הוא כיכב גם במדי בנטון טרוויזו ב-2010/11, לפני שעבר למכבי תל אביב.

בעקבות הפרסומים, פתחו אוהדי אבלינו עצומה בה הם דורשים להחזיר את סמית' לקבוצה. "הוא אחד השחקנים האגדיים של המועדון, ומן הראוי לתת לו להיפרד ולסיים את הקריירה בצורה ראויה", נכתב.

עוד בנושא:

סימני השאלה סביב ההימור של מכבי תל אביב על נוריס קול
ספאחיה מאושר בעקבות צירופו של קול: "הוא יתרום המון"
ג'ורדן מקריי על סף סיכום לשתי עונות בבאסקוניה

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכל זאת יזכה לפרידה ראויה? דווין סמית'/ברני ארדוב

עוד בכדורסל האירופי

* ג'סטין דולמן, אחד השחקנים הכי בכירים שנותרו בשוק, נמצא על סף סיכום בוולנסיה, בה שיחק לפני שעבר לברצלונה.

* מיודענו דיון תומפסון, לשעבר בהפועל ירושלים, קרוב לחתימה מפתיעה למדי במדי בורגוס, העולה החדשה לליגה הספרדית.

* הפורוורד/סנטר קווין ג'ונס עזב סופית את קובאן, ולמרות שקבוצות אירופיות רבות מחזרות אחריו, נראה שהוא נחוש לקבל חוזה ב-NBA.

* באסקוניה החתימה לשלוש עונות את הרכז האורוגוואי ג'ייסון גריינג'ר, שעזב את אנדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully