וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ערן זהבי ימשיך בקצב הזה, באירופה ינסו לפתות אותו בקרוב"

ההצלחה של זהבי בסין זוכה להכרה עולמית: סוכנות הידיעות הצרפתית AFP פרסמה כתבה מפרגנת ונרחבת על ראש טבלת מלך השערים, כולל רמיזה על האפשרות שיעבור לליגה בכירה יותר בקרוב

צילום מסך

מאזן השערים הנפלא של ערן זהבי בסין לא חומק מתחת לרדאר. סוכנות הידיעות הצרפתית AFP פרסמה הבוקר (שלישי) כתבה נרחבת ומפרגנת על מעלליו של הישראלי בגוואנגז'ו R&F, שכוללת גם ציטוטים של זהבי עצמו. "הליגה הסינית עלתה לכותרות לאחרונה בזכות חוזי העתק שהוענקו לקרלוס טבס, הולק ואלשנדרה פאטו, אבל הישראלי עם החוזה הצנוע ערן זהבי מפציץ יותר מכולם. אם ימשיך ככה, קבוצות גדולות באירופה ינסו לפתות אותו", נכתב. עם מאזן של 23 שערים ב-22 משחקים בלבד בליגה העונה, זהבי מוביל בבטחה את טבלת מלך השערים, כשהבא אחריו - ריקרדו גולאר - ניצב מרחק שבעה שערים ממנו.

"זהבי הוחתם בסכום נמוך יחסית - כ-7.2 מליון יורו - ממכבי תל אביב האלמונית בחודש יוני בשנה שעברה, ואיזו החתמה זו הייתה", צוין. בהמשך כתבה מצוטט זהבי, שאומר ש"לא מזמן חגגתי יום הולדת 30, אבל אני מרגיש בגיל 25".

עוד בנושא:

זהבי נעצר הפעם: גוואנגז'ו הפסידה 2:0 בחוץ מול גויז'ו
בסין מהללים: "חייבים להשוות את השכר שלו לשל טבס"

תקציר: גוואנגז'ו R&F - ליאונינג 1:4, ערן זהבי. מתוך טוויטר, צילום מסך
בסין, בישראל, ועכשיו גם באירופה. זהבי חוגג/צילום מסך, מתוך טוויטר

"אני עומד בפני אתגרים חדשים בסין, הליגה כאן מתחת ואני כאן כדי לעזור לכדורגל הסיני להתפתח ברחבי העולם", אומר זהבי, שסיפר גם על החיבה המיוחדת שלו לכבוש במשחקי דרבי מול גוואנגז'ו אברגרנדה. "אני מאוד אוהב לכבוש מולם, גם בשביל האוהדים שלנו. דרבי זה תמיד המשחק הכי חשוב בשנה, ותמיד נחמד לכבוש מול הקבוצות הכי טובות בליגה".

זהבי נשאל על סגנון המשחק של קבוצתו, והשיב ש"אנחנו מתמסרים הרבה וברוב המשחקים שולטים במרכז השדה, כמעט תמיד אנחנו גם כובשים. לפעמים אנחנו סובלים בהגנה כי אנחנו הולכים יותר מדי קדימה ולא חושבים מספיק על היריבות, אבל באופן כללי אני חושב שאנשים בסין אוהבים לצפות בנו משחקים".

כמו כן, התייחס זהבי לשער המספרת המפורסם שלו מול ליון בליגת האלופות ב-2010, כשחקן הפועל תל אביב. "זה היה רגע מיוחד מאוד בשבילי. כשהייתי בן חמש וצפיתי בליגת האלופות, ביקשתי מאלוהים שייתן לי להיות חלק מזה. כשאתה כובש גול כזה בבמה כזאת אתה פשוט מרגיש גאווה. באותו רגע, כל העבודה הקשה שלי השתלמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ערן זהבי כובש לזכות הפועל תל אביב מול ליון. Laurent Cipriani, AP
רגע מיוחד. זהבי אחרי המספרת מול ליון/AP, Laurent Cipriani

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully