וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עם עוד צעד בדרך לשיא: "חייבים להשוות את השכר שלו לשל טבס"

בסין מהללים את הישראלי שעשוי לשבור את שיא הכיבושים לעונה, בתקשורת דורשים מגוואנגז'ו להשוות את תנאיו לאלו של הכוכבים הגדולים: "הוא הנשק הכי קטלני בליגה". וגם: ה"תקרית" עם קאפלו

צילום מסך

ערן זהבי ממשיך להתקרב בצעדי ענק אל עבר שיא הכיבושים לעונה אחת בליגה הסינית. הישראלי העלה אמש (רביעי) את מאזן הכיבושים שלו ל-23 ב-21 משחקים, אחרי שהרשית גם בניצחון 2:4 על ג'יאנגסו סונינג. נכון לעכשוי, זהבי מוביל בבטחה את טבלת מלך השערים של הליגה, עם עשרה כיבושים יותר מהמדורג השני ריקרדו גולאר.

כדי לשבור את שיא הכיבושים לשחקן בעונה אחת בליגה הסינית, בו מחזיק אלקסון הברזילאי עם 28 שערים ב-28 הופעות במדי גוואנג'זו אברגרנדה ב-2014, זקוק זהבי לשישה שערים כשנותרו תשעה מחזורים לתום העונה. לשם השוואה, אותו אלקסון קבע את השיא בזכות לא פחות מ-11 כיבושים בתשעת המחזורים האחרונים של העונה, ואם לשפוט על פי כושרו הנוכחי, זהבי בהחלט מסוגל גם להדביק את הקצב הזה.

אוהדי גוואנגז'ו R&F גם נותנים יחס מיוחד

כך או כך, בסין ממשיכים לשבח את הישראלי. אמש נכתב ב"סופרליגה צ'יינה" טור הלל לזהבי, בו השוו אותו לכוכבים אחרים שהצטרפו לליגה הסינית - אבל לא מצליחים לעמוד בסטנדרטים שלו. "בתחילת העונה כולם האמינו שאוסקר או קרלוס טבס יכבשו בצרורות, כולם המתינו להם בציפייה גדולה, אבל בינתיים הם לא מספקים את הסחורה, ואף אחד לא מצליח להשתוות לערן זהבי", נכתב. "זהבי הוא כלי הנשק הכי קטלני בליגה הסינית, עם ממוצע של יותר משער למשחק. המשכורת שלו לא אפילו לא קרובה לזו של הכוכבים הגדולים בליגה, ואולי כדאי שתתחיל להתקרב עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

זהבי וקאפלו מתבדחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully