וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "צריך להשתפר הרבה". תומר חמד: "ידענו שיהיה קשה"

מאמן צ'לסי הכחיש ששלח מסר להנהלה בהרכב שהעלה בהפסד לברנלי: "תמיד אני רוצה לנצח". חלוץ ברייטון סיכם את הבכורה מול סיטי: "אם נמשיך ככה, נותיר חותם". פפ גווארדיולה מודה להנהלה על הרכש

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
"ראינו את שתי הפנים שלנו". קונטה/רויטרס

מאמן צ'לסי הכחיש ששלח מסר להנהלה בהרכב שהעלה בהפסד לברנלי: "תמיד אני רוצה לנצח". חלוץ ברייטון סיכם את הבכורה מול סיטי: "אם נמשיך ככה, נותיר חותם". פפ גווארדיולה מודה להנהלה על הרכש

לא כך רצתה צ'לסי לפתוח את העונה. האלופה מצאה עצמה בפיגור ביתי של 3:0 מול ברנלי, הצליחה למזער נזקים אך בסופו של דבר בכל זאת הפסידה 3:2, זאת לאחר שגארי קייהיל וססק פברגאס הורחקו.

"אנחנו חייבים לשים לב, כי בשלושת המשחקים הרשמיים האחרונים, פעמיים סיימנו עם עשרה שחקנים והפעם עם תשעה", אמר אנטוניו קונטה. "כמו כן, אני צריך ללמוד איך לשחק עם 10 שחקנים, כי כשזה קורה באופן קבוע זה מדאיג. אנחנו צריכים להשתפר הרבה. אני גאה בשחקנים שלי, אבל במשחק הזה ראינו את שתי הפנים שלנו". על השופט אמר המאמן: "אני מעדיף שלא להגיב על ההחלטות שלו. אם המאמן יכול לטעות, גם השחקנים והשופטים יכולים".

קונטה נשאל האם ההרכב שבחר - כולל הופעת בכורה לג'רמיין בוגה - היה מעין מסר להנהלה שהוא זקוק לחיזוק: "למה? למה אתם שואלים את זה? אתם לא מרוצים מההרכב שלי? כנראה שאתם לא מכירים אותי טוב. גם במשחקי ההכנה שיחקתי עם המערך הכי חזק. רציתי לנצח, לא לשלוח מסר".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את ברייטון, תומר חמד פתח בהרכב
אנגליה: ברנלי הדהימה את האלופה צ'לסי עם 2:3 בסטמפורד ברידג'
ג'רארד פיקה: "ידענו שניימאר עוזב בחתונה של מסי, דני אלבס שכנע אותו"
צרפת: מארסיי נותרה מושלמת אחרי 0:1 דרמטי במגרשה של נאנט

ברייטון הפסידה 2:0 למנצ'סטר סיטי במה שהיתה הופעת הבכורה של תומר חמד בפרמיירליג. חלוץ נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-60, ובסיום כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "ידענו שיהיה קשה. אם נוריד את הראש ונמשיך לעבוד קשה ככה, נותיר חותם בליגה. תודה לכל האוהדים הנהדרים".

מאמנו של חמד כריס יוטון אמר: "זה מאכזב, אבל בסוף האיכות של סיטי הכריעה אותנו. אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים מהמשחק. כשאתה פוגש קבוצות פרמיירליג אתה יודע שהן עלולות להכאיב לך. נצטרך לוודא שבסיום החלון יהיה לנו סגל מספיק חזק כדי להתחרות בליגה הזאת".

בצד המנצח, פפ גווארדיולה סיכם: "במשחקים כאלה, בהם היריבה מגנה עם 10 שחקנים, חשוב להבקיע את השער הראשון. אחרי שזה קורה זה קצת יותר קל. למרות הכל, אנחנו צריכים להשתפר. תקפנו קצת לאט מדי ואנחנו צריכים להיות מהירים יותר וקצת מדויקים יותר".

הספרדי אף הודה להנהלה, שהוציאה למעלה מ-200 מיליון ליש"ט במהלך הקיץ על קייל ווקר, ברנארדו סילבה, דנילו, בנג'מין מנדי ואדרסון ואמר: "אני רוצה להודות למועדון הזה, ב-4-5 השנים הקרובות יהיו לנו שחקנים צעירים עם כישרון ענק".

עוד באותו נושא

אנגליה: ברנלי הדהימה את האלופה צ'לסי עם 2:3 בסטמפורד ברידג'

לכתבה המלאה
כריס יוטון מאמן ברייטון (מימין) עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שניהם מרוצים. פפ ויוטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully