וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ברנלי הדהימה את האלופה צ'לסי עם 2:3 בסטמפורד ברידג'

הבלוז הפסידו במחזור פתיחה לראשונה מאז 1998, במשחק בו פיגרו 3:0 כבר בהפסקה וסיימו ב-9 שחקנים. מוראטה כבש בבכורה. ויין רוני העניק לאברטון 0:1 על סטוק סיטי בבכורה המחודשת

מישי בטשואיי שחקן צ'לסי מאוכזב. רויטרס
הלם בסטמפורד ברידג'. מישי בטשואיי/רויטרס

איזה מחזור פתיחה משוגע מספקת לנו הליגה האנגלית. אחרי ה-3:4 המטורף של ארסנל על לסטר סיטי בשישי וה-3:3 הדרמטי אפילו יותר בין ווטפורד לליברפול בצהריים, קיבלנו הערב (שבת) סנסציה גדולה, כאשר האלופה צ'לסי הפסידה בבית 3:2 לברנלי. ויין רוני העניק לאברטון 0:1 על סטוק סיטי, העולה החדשה האדרספילד טאון חגגה עם 0:3 בחוץ על קריסטל פאלאס ויכולה לחגוג בינתיים מקום ראשון. תומר חמד בהרכב ברייטון מול מנצ'סטר סיטי (ראו ידיעה נפרדת).

עוד בנושא:
רוני יפרח, קיין יפציץ, אגוארו יחתוך? השאלות לקראת פתיחת הפרמיירליג
לוקאקו, מוראטה, לקאזט? איזה חלוץ רכש יצליח העונה בפרמיירליג?
ארסן ונגר הודיע: אלכסיס סאנצ'ס ייעדר כשבועיים

סם ווקס שחקן ברנלי חוגג (מימין) עם מת'יו לוטון. רויטרס
ברנלי עם תוצאה סנסציונית. סם ווקס, מימין, חוגג עם מת'יו לוטון/רויטרס

צ'לסי - ברנלי 3:2

לראשונה בהיסטוריה, אלופה מכהנת ספגה שלושה שערים במחזור הפתיחה של העונה בפרמיירליג. לראשונה בתולדותיה, צ'לסי ירדה להפסקה בפיגור 3:0 במשחק פרמיירליג בסטמפורד ברידג'. האלופה הציגה את גביע האליפות וחשבה שמצפה לה משחק פתיחה נינוח, אבל הרחקה מוקדמת של גארי קייהיל סידרה לאנטוניו קונטה מפח נפש. החלוץ הוולשי סם ווקס כבש צמד במחצית הראשונה וסטיבן וורד הוסיף שער יפהפה בתווך כדי להותיר את הקהל המקומי בהלם. אלברו מוראטה נכנס כמחליף והקטין עם שער בכורה בדקה ה-69, אך לאחר מכן הרס שער נוסף כשהיה בנבדל וראה את חברו ססק פברגאס מורחק גם הוא. דויד לואיז עוד הצליח לתת תקווה בדקה ה-88, אך לא מעבר. צ'לסי עם הפסד במחזור הפתיחה לראשונה מאז 1998.

עוד באותו נושא

כמה אתה שווה באמת? איזה חלוץ רכש יצליח העונה?

לכתבה המלאה
גארי קייהיל שחקן צ'לסי סופג כרטיס אדום. רויטרס
שילם על השטות שביצע. גארי קייהיל מורחק/רויטרס

דקה 14: כרטיס אדום! קייהיל איבד כדור וגלש בצורה גסה לרגלו של דפור הבלגי. השופט פוסון הרחיק את הקפטן של צ'לסי, שהסתבכה ונותרה ב-10 שחקנים.

* זה האדום השלישי הכי מהיר במחזור הפתיחה בעידן הפרמיירליג. קדמו לקייהיל: קלייב ווילסון מק.פ.ר (דקה 7 מול יונייטד ב-1994) וקרלטון פאלמר משפילד וונסדיי (דקה 12 מול ליברפול ב-1993)

דקה 18: קונטה לא מוותר על שיטת שלושת הבלמים והכניס את כריסטיאנסן שחזר מהשאלה במנשנגלדבאך במקום בוגה.

דקה 24: גול! 10 דקות לקח לאורחת כדי לנצל את יתרונה המספרי. לוטון העביר כדור רוחב מצד ימין והוולשי ווקס בעט מהאוויר, נעזר בנגיעה של דויד לואיז ובזינוק מאוחר של קורטואה, וחגג שער מפתיע. 0:1 לברנלי.

דקה 39: גול! קונטה המום. המגן השמאלי וורד קיבל כדור בקצה הרחבה מדפור, התגבר בקלות על קאנטה וירה מזווית אלכסונית לרשת של קורטואה. 0:2 לברנלי.

דקה 43: גול! מה קורה בסטמפורד ברידג'? דפור הגביה כדור חופשי, דויד לואיז ורודיגר חלמו והוולשי ווקס נותר חופשי כדי לנגוח פנימה ולהרעיד את לונדון. 0:3 מדהים לברנלי.

* לראשונה בהיסטוריה שלה בפרמיירליג, צ'לסי בפיגור 3:0 במחצית בסטמפורד ברידג'.

דקה 49: מרקוס אלונסו הפציץ מרחוק, השוער היטון התעופף והדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 69: גול! 10 דקות על המגרש הספיקו למוראטה כדי לכבוש שער בכורה. וויליאן הגביה מצד ימין והחלוץ הספרדי הסתנן ונגח פנימה. צ'לסי צימקה ל-3:1.

דקה 73: איזו שגיאה של מוראטה. כריסטיאנסן שעבר ימינה בעט כדור חד שאמור היה להיכנס פנימה, אך מוראטה שהיה בעמדת נבדל דחק אותו אל הרשת. השער נפסל בצדק.

דקה 82: כרטיס אדום! פברגאס העצבני ביצע עבירה מכוערת וספג צהוב שני. צ'לסי בתשעה שחקנים.

דקה 88: גול! זה לא נגמר. אספיליקואטה שלח כדור ארוך, מוראטה הסיט עם הראש לאחור ודויד לואיז השתחל לרחבה והמשיך מהאוויר פנימה. צ'לסי צימקה ל-3:2 בתשעה שחקנים.

דקה 90: ברנלי קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה: בריידי הכניע כבר את קורטואה, אך נעצר בקורה.

חלוץ צ'לסי אלברו מוראטה חוגג. רויטרס
כבש אחד, הרס את השני. אלברו מוראטה/רויטרס
שחקן צ'לסי ססק פברגאס מורחק מול ברנלי. רויטרס
עוד אדום. ססק פברגאס מורחק/רויטרס

אברטון - סטוק סיטי 0:1

4,869 ימים חלפו מאז השער הקודם של ויין רוני במדי אברטון ועד שהעניק לטופיז הערב שלוש נקודות במחזור הפתיחה. הבן השב הביתה היה אחד מחמישה שחקני רכש בהרכב של רונאלד קומאן, והוא גם זה שנגח לרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. זו הפעם השמינית בקריירה שרוני מבקיע במחזור הפתיחה - בדיוק כמו פרנק למפארד ואלן שירר. צפו לשערים נוספים בהמשך העונה.

דקה 45: גול! רוני, איך לא? קאלברט-לווין הצעיר הגביה מצד ימין והבן שחזר הביתה ביצע תנועה נהדרת כדי להתפנות ברחבה ונגח חזק אל הרשת. 0:1 לאברטון.

* רוני הגיע ל-300 שערי פרמיירליג בהם היה מעורב במהלך הקריירה: 199 שערים ו-101 בישולים. רק אלן שירר (324) מקדים אותו.

* וגם, שיא פרמיירליג חדש: 4,869 ימים עברו בין השער הקודם של רוני במדי אברטון לזה הערב. פרק הזמן הכי ארוך עבור שחקן שכובש במדי אותה קבוצה.

שחקן אברטון ויין רוני. רויטרס
עוד שיא לאוסף. ויין רוני/רויטרס

משחקים נוספים

קריסטל פאלאס - האדרספילד 3:0
להאדרספילד: ג'ואל וורד (23, עצמי), סטיב מונייה (26 ו-78)

ווסט ברומיץ' - בורנמות' 0:1
לווסט ברומיץ': אחמד חגאזי (31)

סאות'המפון - סוונסי 0:0

סטיב מונייה שחקן האדרספילד חוגג. רויטרס
פתיחה חלומית להאדרספילד. סטיב מונייה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully