וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: שפובאלוב שוב הרשים, יפגוש את סשה זברב בחצי הגמר

אחרי שהדיח את נדאל, הקנדי הצעיר גבר 6:2, 3:6, 4:6 על מנארינו. הגרמני ניצח בפעם השנייה תוך שישה ימים את אנדרסון, 5:7, 4:6. בנשים: סטיבנס ניצחה את ספארובה ועלתה לחצי הגמר

דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. GettyImages
ידיח גם את זברב? שפובאלוב/GettyImages

טורנירי הגברים והנשים בקנדה נמשכו הלילה (בין שישי לשבת). בטורניר המאסטרס 1,000 במונטריאול הושלמה תמונת חצאי הגמר, בטורונטו נקבע חצי הגמר הראשון.

גברים

מסע הקסם של דניס שפובאלוב (143 בעולם) נמשך עם ניצחון 6:2, 3:6, 4:6 על אדריאן מנארינו (42) ברבע הגמר. הקנדי מרשים מאוד עד כה מול הקהל הביתי וגבר בסיבובים הקודמים על חואן מרטין דל פוטרו ועל רפאל נדאל. מול מנארינו, בדיוק כמו נגד נדאל, שפובאלוב הפסיד את המערכה הראשונה - אך הוא לא נלחץ וחזר. במצב של 4:4 במערכה השלישית, הוא השיג שבירה והבטיח עלייה לחצי הגמר.

מול יתייצב סשה זברב (8 בעולם), שניצח בפעם השנייה תוך שישה ימים את קווין אנדרסון (32). בכלל, המאזן בין השניים עומד על 0:4 לגרמני, שכבר יצא השנה עם ידו על העליונה בטורניר רומא ובגמר בוושינגטון. הפעם זה נגמר 5:7, 4:6 תוך שעה ו-32 דקות וכעת הגרמני ינסה לעלות לגמר שני ברציפות.

נשים

אחרי שהדיחה כבר את פטרה קביטובה ואת אנג'ליק קרבר, סלואן סטיבנס גברה 2:6, 6:1, 5:7 על לוסי ספארובה ועלתה לחצי הגמר בטורונטו. האמריקאית המתקמבקת (934 בעולם) תנסה להמשיך את הטורניר המוצלח מול קרולין ווזניאקי.

עוד בנושא

מונטריאול: רוג'ר פדרר עלה לחצי הגמר, ישחק מול רובין האסה
קנדה בטירוף: על הערב הגדול של הטניס הקנדי ודניס שפובאלוב
סנסציה בגביע רוג'רס: שפובאלוב בן ה-18 הדיח את נדאל בשמינית הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully