וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלי אלבז כבש ב-0:2 על פנאתינייקוס, 33 דקות לאלטמן

חלוץ סמירניס נכנס במחצית משחק ההכנה וסובב בעיטה חופשית לרשת בדקה ה-89. 0:2 לנאפולי על אספניול במשחק לזכרו של דני חארקה, סביליה גברה 1:2 על רומא במשחק לזכר אנטוניו פוארטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצח בקרב הליגיונרים. אלי אלבז/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני הנציגים של הכדורגל הישראל ביוון, אלי אלבז ועומרי אלטמן, נפגשו הערב (חמישי) לקרב ראש בראש במשחק הכנה בין אפולון סמירניס לפנאתינייקוס. החלוץ יצא עם ידו על העליונה, ואף כבש בניצחון 0:2 של סמירניס. הוא נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-89 וסובב בעיטה חופשית מעל החומה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. אלטמן עלה מהספסל בדקה ה-57. עבור פנאתינייקוס זה היה המבחן האחרון לפני שתפגוש את אתלטיק בילבאו במסגרת פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית.

עוד בנושא

ערן זהבי עשה עוד צעד בדרך לשיא, בסין מהללים: "חייבים להשוות את השכר שלו לשל טבס"
ליגיונרים: 81 דקות לביברס נאתכו בניצחון צסק"א מוסקבה
בירם כיאל נותח וייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים

צפו בשער של אלי אלבז

מעבר לכך, מתקיימים הערב שני משחקי הכנה בין קבוצות איטלקיות לספרדיות, ולשניהם ערך מוסף חשוב בהרבה מהתוצאה. נאפולי אירחה את אספניול למשחק שהוקדש לזכרו של דני חארקה, קפטן הקטלאנים לשעבר שסבל מהתקף לב במהלך משחק בין הקבוצות בקדם העונה לפני שמונה שנים. שלושה ימים לאחר אותו משחק חארקה מת, ב-8 באוגוסט 2009.

במשחק עצמו ניצחו הפרטנופי 0:2 משערים של דריס מרטנס, בבעיטה חופשית נהדרת, ושל ראול אלביול שנגח פנימה אחרי כדור קרן. נאפולי תארח ביום רביעי את ניס, למפגש הראשון מבין שניים בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. המשחק הבא של אספניול כבר יהיה במסגרת הליגה הספרדית - מול סביליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני נאפולי חוגגים עם דריס מרטנס. GettyImages
שער נפלא. דריס מרטנס/GettyImages

במשחק השני כיבדו סביליה ורומא את זכרו של אנטוניו פוארטה, שחקן האנדלוסים שמת בנסיבות דומות לאלה של חארקה לפני עשר שנים, ב-28 באוגוסט 2007. במשחק עצמו ניצחה סביליה 1:2 את מנהלה הספורטיבי בעבר, מונצ'י' שעבר לג'לארוסי. סרחיו אסקודרו (73) ונוליטו (88) כבשו, אדין דז'קו צימק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully