וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת תשיק כדור חדש, השחקנים שוקלים להגיש תלונה על הנוכחי

8.8.2017 / 15:56

הכדור המתוכנן נבדק על ידי שחקני מכבי פתח תקוה. עוד לפני שייכנס לתוקף, מספר שחקנים שוקלים להגיש תלונה משותפת בנוגע לכדור בו משחקים כעת, ולבקש שיוחלף: "מקשה על משחק שוטף"

כדורגל. GettyImages
מחלוקות בנוגע לכדור/GettyImages

העונה החדשה של ליגת העל תצא לדרך בעוד כשבוע וחצי, ולוואלה! ספורט נודע שבעוד כמה חודשים יתבצע שינוי רציני בנוגע לכדור המשחק. מנהלת הליגה תשיק כדור חדש שייכנס לתוקף בסביבות חודש נובמבר, לאחר ששחקני מכבי פתח תקוה ניסו את הכדור והתרשמו ממנו לטובה.

עד שייכנס לתוקף, התכנון הוא לשחק עם הכדור איתו משחקים בימים אלה בגביע הטוטו והוא מהדגם הישן של 'דיאדורה', אך גם בנושא זה קיימות לא מטע מחלוקות. שחקנים רבים מתלוננים בשבועות האחרונים על הכדור, כאשר הטענות נוגעות בין השאר לכובד של הכדור, לצורה בה הוא קופץ על כר הדשא. בין שחקנים מקבוצות שונות התקיימו שיחות בנושא, ואז גילו גי קיימת דעה רווחת בקרב השחקנים - לפיה יש להחליף את הכדור.

כבר בימים הקרובים צפויים נציגי השחקנים לשוחח עם ראשי מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל בנושא, ולבקש להחליף את הכדור. השחקנים אף שוקלים להגיש תלונה משותפת כדי להשתמש בכדור אחר עד אשר ייכנס לתוקפו הכדור החדש. "הכדור בהחלט מקשה על משחק שוטף והוא לא טוב\ לפחות לדעת רבים מאיתנו", אמר לוואלה! ספורט אחד השחקנים הבכירים בליגה, "אנחנו מאמינים שהמינהלת תבין שזו לא סתם תלונה, אלא משהו שבא מתוך כוונה למנוע קשיים במשחק".

עוד בנושא

יוצאים לדרך: מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגה
טינו סוון סושיץ': "האריס מדוניאנין אמר לי דברים טובים על מכבי תל אביב"
מאור בוזגלו נפגש עם יעקב שחר ומתקרב לחתימה במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully