וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה-מיננקו: "אני מאושרת, היה חשוב לי לשמח את מי שתמך"

8.8.2017 / 8:40

קופצת המשולשת שסיימה רביעית באליפות העולם סיכמה: "נקווה שהפציעות מאחורי כי עם שנה נקיה ואימונים כמו שצריך, השמיים הם הגבול". יעקב שחר: "כולם צריכים ללמוד מהנחישות שלה"

באדיבות 'כאן' עריכה: ורד לידני

חנה קנייזבה-מיננקו סיימה אמש (שני) במקום הרביעי באליפות העולם באתלטיקה. נכון, הישראלית לא הצליחה לשחזר את ההישגים האדירים מאליפות העולם בבייג'ינג ב-2015 (מדליית כסף) ובאליפות אירופה באמסטרדם ב-2016 (מדליית ארד), אך מדובר בהישג נהדר בהתחשב בשנה שעברה עליה, ובה היתה צריכה להתאושש מפציעה לא פשוטה שמנעה ממנה להשתתף ברוב התחרויות.

בסופו של דבר, אחרי פתיחה בינונית משהו לגמר, הצליחה קנייזבה-מיננקו לקפוץ למרחק של 14.42 בקפיצה החמישית - תוצאת השנה שלה - ולהתברג במקום הרביעי המכובד, מרחק 36 ס"מ ממדליית ארד.

"מקום רביעי באליפות העולם היום! כל כך שמחה", כתבה קנייזבה-מיננקו בחשבון הפייסבוק שלו. "היה קשה. מעט אימונים ותחרות ראשונה בחו"ל השנה, אבל היה לי ולמאמן שלי אלכס מרמן כל כך חשוב לשמח ולא לאכזב את כל מי שתומך בי, את ישראל, אותי. אני מאושרת. נקווה שהפציעות מאחורי כי עם שנה נקיה ואימונים כמו שצריך, השמיים הם הגבול".

"תודה לכולם", הוסיפה קנייזבה-מיננקו, "תודה ענקית לכל מי שתומך בי כל יום - לאנטולי בעלי, לאלכס מאמני החזק, לדייויד ומשפחת צ'יזיק, למאיה קאלה, ליעקב שחר וקבוצת מאיר, לרן שחם ואלטשולר שחם, לגילי לוסטיג והוועד האולימפי, לנייק, למכבי חיפה, וגם לאיגוד. ותודה לכולכם! הפירגון והאהבה שלכם נותנים לי את הכוח".

עוד בנושא:

אליפות העולם באתלטיקה: חנה קנייזבה מיננקו סיימה רביעית בגמר
אליפות העולם באתלטיקה: זהב למקלאוד ב-110 משוכות, קיפייגון ניצחה ב-1,500
טורי בואי: "עוד לא עיכלתי את זה, אני באמת אלופת העולם?"

יעקב שחר: "גאה מאוד בהופעה שלה"

יעקב שחר, אחד הספונסרים הראשיים של קופצת המשולשת הישראלית, אמר: "ישבתי אתמול מול המסך ולא החמצתי קפיצה אחת של חנה. היא היתה מרוכזת מאוד, ואני מאוד מרוצה מההופעה שלה. אני מאוד גאה בהופעה שלה, היא עברה שנה קשה מאוד, של פציעות וניתוחים והגיעה לאליפות העולם ודווקא בה היא קבעה את התוצאה הטובה ביותר שלה השנה. אני חושב שכולם צריכים ללמוד מהנחישות של הבחורה הזו, שלמרות כל הקשיים, הגיעה לאליפות והיתה קרובה מאוד להבטיח מדליה. שמחתי כשהיא עלתה מהמוקדמות לגמר, בהמשך היום אני אתפוס אותה בטלפון ואגיד לה כמה אני גאה בה".

הבעלים של מכבי חיפה, שכבר זמן רב תומך בקנייזבה-מיננקו כלכלית, היה מאלה שסייעו רבות למעבר של הקופצת מאגודת מכבי תל אביב למכבי חיפה. כזכור, אגודת מכבי תל אביב כבר לא היתה יכולה להחזיק כלכלית את המשכורת החודשית של האתלטית, וכדי שהיא תמשיך להתקיים בכבוד ולעסוק במקצוע שלה, היה צריך להעביר אותה למכבי חיפה, שם התחלקו בשכרה האגודה עצמה, מכבי ישראל ושחר.

"יש לי סיפוק אדיר כשאתלט, מתעמל או שחיין מגיע להישג", אמר שחר. "אלה לא ענפים פופולריים כמו כדורגל ושם צריך הרבה עזרה. אני חושב שספורטאי אישי בענפים אולימפיים זקוק לביטחון וגב כלכלי כדי לעסוק במה שהוא מצטיין בו. מעולם לא חיפשתי למנף את העזרה והסיוע שלי להם, זה מאהבה טהורה לספורט ורצון שהם יצליחו".

עוד באותו נושא

אליפות העולם באתלטיקה: חנה קנייזבה מיננקו סיימה רביעית בגמר

לכתבה המלאה
קופצת משולשת ישראלית חנה קנייזבה מיננקו. רויטרס
יופי של הישג. קנייזבה-מיננקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully