וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורי בואי: "עוד לא עיכלתי את זה, אני באמת אלופת העולם?"

האמריקאית, שזכתה בריצה ל-100 מטר בלונדון, השלימה דאבל לארה"ב: "לא יכולתי להרגיש טוב יותר. כל העבודה הקשה השתלמה". איליין תומפסון השלימה אכזבה כפולה לג'מייקה: "לא יודעת מה קרה, אבל אין תירוצים"

רויטרס

לראשונה מאז אליפות העולם בהלסינקי 2005, ג'מייקה לא הצליחה לזכות במדליית הזהב ב-100 מטר נשים וגברים. זה הוכרע הערב (ראשון) אחרי שטורי בואי האמריקאית הצליחה לזכות בריצה הזו עם זמן של 10.85 שניות, והשלימה דאבל לארה"ב אחרי הזכייה של ג'סטין גאטלין אצל הגברים. בואי פיגרה לאורך כל הריצה, אבל הצליחה לזרוק את עצמה לפני קו הסיום ולהשלים את הסנסציה. היא הקדימה במאית אחת את מארי ז'וזה טה לו (חוף השנהב) שקבעה 10.86 שניות, ובמדליית ארד זכתה דפנה סחיפרס ההולנדית עם 10.96.

האכזבה הגדולה של הערב הגיעה מכיוונה של איליין תומפסון. האלופה האולימפית ב-100 וב-200 מטר מג'מייקה קבעה בחצי הגמר את התוצאה הטובה ביותר, אבל בגמר סיימה רק חמישית עם זמן מאכזב של 10.98 שניות. בסיום תומפסון אמרה: "ניסיתי להתחיל טוב, אני לא יודעת מה קרה, אני אחזור ואצפה בזה שוב. אני לא רוצה להשתמש בתירוצים. היה גמר חזק מאוד והתחריתי מול כל הספורטאיות האלה במשך כל השנה".

טורי בואי אצנית אמריקאית. התקציר באדיבות "כאן", רויטרס
ארצות הברית עם דאבל ב-100 מטר גברים ונשים. בואי חוגגת/רויטרס, התקציר באדיבות "כאן"

האלופה הטרייה טורי בואי אמרה: "הצלילה שלי בסיום לא מרגישה טוב עכשיו, אבל זה הציל אותי. לה טלה הייתה מצוינת, אבל לא ניסיתי להתרכז במישהי אחרת, ידעתי שהיא תהיה מעולה. ניסיתי להתרכז רק במסלול שלי, לפמפם את עצמי ולשמור על עצמי בשיא הריכוז עד הסוף. אני חושבת שמחר יש לי יום חופש, אז אני יכולה לשמוח עכשיו.

"אני מרגישה שכל העבודה הקשה השתלמה בסוף. לא הייתי יכולה להיות שמחה יותר, אני עדיין לא מעכלת את זה, אני באמת אלופת העולם? קצת כואב לי, אבל אני בטוח שזה לא משהו רציני".

דפנה סחיפרס: "הייתי שמחה עם הריצה שלי למרות שלא התחלתי טוב. ידעתי שאני יכולה לעשות את זה כי בגמר הכול אפשרי"

מייקל ג'ונסון, אלוף אולימפי ארבע פעמים, אמר: "זה השוק של הלילה. איליין תומפסון הייתה הפייבוריטית והיא פשוט לא הצליחה להיכנס ולהשיג את האחרות. זה היה הזמן של טורי בואי. היא לקחה את ההזדמנות לרוץ את תוצאת השנה בדיוק מתי שזה היה חשוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully