וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "פיליפה קוטיניו ישמח לעבור מליברפול לברצלונה"

בסקיי טוענים כי הקשר הברזילאי של המייטי רדס, שהאריך את חוזהו רק בינואר, מעוניין מאוד לעבור לבארסה, אך לא צפוי להתנגד להישארות במועדון הנוכחי שלו במקרה שלא תגיע הצעה מספקת

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו. רויטרס
בדרך לקאמפ נואו? קוטיניו/רויטרס

האם ברצלונה בדרך למצוא סוג של תחליף ברזילאי עבור ניימאר? בסקיי מדווחים היום (שני) כי מקורות שלהם שמקורבים מאוד לפיליפה קוטיניו אמרו להם כי הקשר הברזילאי ישמח לעבור לברצלונה אם זו תגיע לסיכום עם ליברפול על רכישתו. בסקיי טוענים כי קוטיניו לא יעשה בעיות בליברפול וירצה לעזוב את המועדון רק אם תגיע הצעה רצינית מבארסה.

עוד בנושא:
ברתומאו: "ניימאר רצה לעזוב, אף שחקן לא גדול יותר מברצלונה"
אחרי ניימאר, פ.ס.ז'. מסתערת גם על קיליאן אמבפה

העמדה של ליברפול, על פי הדיווח, נותרה זהה ולפיה הקשר הברזילאי לא עומד למכירה בוודאי אחרי שחתם על הארכת חוזה בחמש שנים נוספות רק בינואר האחרון. בסקיי גם מדווחים כי ברצלונה עדיין לא יצרה קשר עם המייטי רדס מאז שאלה סירבו להצעה של 72 מיליון ליש"ט תמורת קוטיניו לפני 18 ימים.

קוטיניו בן ה-25 משחק כבר ארבע שנים בליברפול, אליה הגיע מאינטר ממנה הושאל גם לווסקו דה גאמה ואספניול. הוא רשם 27 הופעות במדי נבחרת ברזיל וכבש שבעה שערים. כידוע, ברצלונה מכרה בשבוע שעבר את ניימאר תמורת 222 מיליון יורו וכעת מחפשת איך להוציא את הכסף הזה על חיזוק הסגל שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully