וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף לוחץ לסגור את עטר, ההצעה תשופר ב-50 אחוז

4.8.2017 / 7:15

אחרי שלא הצליחה להנחית זר במקום בן חיים, מכבי תל אביב מוכנה לשדרג את ההצעה המקורית ולשלם למכבי חיפה כ-900 אלף יורו. אזולאי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. שבחים לראיקוביץ', באטוקיו מדשדש

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
מכבי תל אביב מוכנה להשקיע סכומים גבוהים. עטר/שלומי גבאי

1. הכישלון במשא ומתן שהביא את מכבי חזרה לעטר

לחץ מצדו של ג'ורדי קרויף להשלים את עסקת צירופו של אלירן עטר. מאמן מכבי תל אביב רוצה לסיים את הסיפור סביב החלוץ ולרכוש אותו ממכבי חיפה ונראה כי מיד אחרי שמכבי תל אביב תשוב היום (שישי) לארץ, ייכנסו במכבי תל אביב לשיחות צפופות מול ראשי מכבי חיפה כדי לנסות ולסגור את ההעברה על מנת שעטר יעמוד לרשות הצהובים בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. כזכור, מכבי חיפה דחתה את הצעתה של מכבי תל אביב על סך 600 אלף יורו ונראה כי מכבי תל אביב תהיה מוכנה לשפר את הצעתה הראשונית בלא פחות מ-50 אחוז ולהעמיד אותה על 900 אלף יורו, כאשר גורמים המקורבים למהלכים טוענים כי מכבי תל אביב תסכים אף להגדיל את הסכום במידה שהיא תזכה באליפות. "אלה עסקאות שנעשות בכל העולם במעברים של שחקנים ואין שום סיבה שזה לא יהיה גם בארץ. אם מכבי תל אביב תזכה באליפות, היא תשלם סכום נוסף מעבר ל-900 אלף יורו ואולי באופן הזה הדברים יסתדרו בין המועדונים", אמר גורם המצוי בעניינים.

מכבי תל אביב לא תכננה לצרף הקיץ את אלירן עטר. שמו של החלוץ לא היה בעדיפות ראשונה ומיד אחרי עזיבתו של טל בן חיים נעשו פניות למספר שחקנים זרים לתפקיד, אך למרות הצעות מכובדות שהוגשו, השחקנים והמועדונים שלהם באירופה לא ששו להיכנס למשא ומתן. במכבי תל אביב נלחצו מכך והחליטו ללכת על עטר גם מתוך אמונה שהוא לא יצטרך זמן להסתגל ודי מהר ייכנס לעניינים. אוהדים רבים של מכבי תל אביב שלחו ביומיים האחרונים הודעות רבות לקרויף ולמנכ"ל מנספורד בהן הם מפצירים בשניים לסגור את הסאגה סביב עטר גם כדי להעיר את הקהל. "הקהל צריך מישהו שיסחוף אותו והגעתו של אלירן עטר תעיר את כל הקבוצה", כתב אחד האוהדים בהודעה לראשי המועדון.

עוד בנושא:

0:1 מנומנם למכבי תל אביב על פאניוניוס בדרך לפלייאוף הליגה האירופית
ג'ורדי קרויף: "זה מסוג המשחקים בהם היינו צריכים לשחק כמו גברים"
ב-14:00: מכבי תל אביב תוגרל בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
שוב הציל את מכבי תל אביב. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

2. שבחים רבים לראיקוביץ'

שמחה מאופקת נרשמה אמש בחדר ההלבשה באתונה. מכבי תל אביב עברה את משוכת פאניוניוס ורשמה ניצחון שישי באירופה בסיבובי המוקדמות. "השיא עוד לפנינו", אמר אמש אחד השחקנים. "עוד לא עלינו לשלב הבתים ולשם אנחנו מכוונים, כך שלא היה טעם לחגוג יותר מדי את הניצחון בחדר ההלבשה. כולם שמחים בעיקר כי ניצחנו יריבה מאוד פיזית וקשה וכולנו שיחקנו מאוד אגרסיבי וגברי".

שחקנים רבים זכו לשבחים מהמערכת. הראשון היה פרדראג ראיקוביץ' שבדקות הרעות של מכבי תל אביב, שמר על השער שלו בכמה הצלות נאות מאוד ומעבר לכך שלט ברחבה בכדורי הרוחב שהוגבהו לעברו. "ראיקו היה שחקן העונה של המועדון בעונה שעברה וזה טבעי שהוא יילך וישתבח", אמר אחד מאנשי המועדון אמש. "במאני טיים הוא מוכיח שהוא מתעלה על עצמו. לא בטוח שהיינו עוברים את המשחק, אם הוא היה סופג שער ראשון במשחק הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב ארון שוינפלד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מפתיע לטובה. שוינפלד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

3. שוינפלד, הנשק למשימות מיוחדות

בכל הקשור לשחקני השדה שקיבלו מחמאות, ארון שוינפלד היה מהבולטים. "כולם חשבו שהוא לא יוכל לשחק לצד וידאר, אבל שוינפלד נתן עוד משחק הקרבה. הוא הכי רחוק מחלוץ שיושב ברחבה ומחכה לכדורים. ברגעים רבים במשחק ארון שיחק כמו מגן שמאלי". שחקן נוסף שזכה לשבחים היה עומר אצילי. מעבר לשער שהגיע מכדור הקרן שלו, אצילי איים לא מעט על השער של פאניוניוס ובדקות מסויימות נראה כאחד הבודדים בחלק הקדמי שיודע מה לעשות כשמכבי יוצאת להתקפה.

שחקן מכבי תל אביב שרון ייני, שחקן פאניוניוס קיריאקוס סאבידיס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הקישור לא עובד. ייני/אתר רשמי, מכבי תל אביב

4. האמצע נדחק לשוליים, הקשרים מדשדשים

אבל לא הכל היה ורוד במשחק של מכבי תל אביב. הבעיות במרכז השדה נמשכות. שרן ייני שוב לא בלט כקשר אחורי וכריסטיאן באטוקיו כמעט לא הורגש. גורם במועדון העיד כי הוא לא יופתע אם בסופו של דבר, קרויף יתרצה ויביא קשר אחורי זר למרות שעד כה הוא שומר אמונים לקפטן שלא בולט עד עכשיו בתפקיד החדש שלו. בכל הקשור לקשר הארגנטיני, אמר שחקן בקבוצה אמש: "דור מיכה ישחק עוד הרבה ליד באטוקיו או במקום באטוקיו, כי בינתיים זה לא זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתכוון להישאר במצב הנוכחי? יחזקאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. יחזקאל, אזולאי, פרץ. רק אחד יישאר?

שגיב יחזקאל בדרך להשאלה לקבוצה אחרת אחרי ששוב לא נספר במסע הזה ונשאר בתל אביב. שלומי אזולאי נראה מאוד מאוכזב מכך שלא נכלל בסגל ולא בטוח שיוכל להחזיק עוד זמן רב בפוזיציה של מישהו שסופרים רק בגביע הטוטו. ייתכן שהוא יעבור למכבי חיפה כחלק מעסקת אלירן עטר. דור פרץ היה מועמד להרכב, אבל נכנס לבסוף כמחליף ולמרות שהפועל חיפה מאוד לוחצת לא נראה שקרויף ייתן לו ללכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully