וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לודוגורץ מחצה את הפועל באר שבע, אבל אז הגיעה טעות קטלנית"

בבולגריה לא התרשמו מהיכולת של האדומים במפגש הכפול במוקדמות הצ'מפיונס. מאמן לודוגורץ דרמנז'ייב: "כבשנו מספיק ושלטנו". המגן קוסמין מוצי: "כל השערים שלהם היו מטעויות שלנו"

מאמן לודוגורץ גיורגי דרמנג'ייב. ברני ארדוב
"חמש טעויות ב-180 דקות". שחקני לודוגורץ והמאמן דרמנז'ייב/ברני ארדוב

אכזבה עצומה בלודוגורץ בעקבות ההדחה מליגת האלופות לאחר המפגש הכפול מול הפועל באר שבע. מאמן הקבוצה הבולגרית גאורגיי דרמנז'ייב הכריז לאחר המשחק כי קבוצתו שיחקה טוב יותר מאלופת ישראל אך ביצעה טעות קריטית בדמות אובדן הכדור של קאפו במרכז המגרש שהובילה למתפרצת קטלנית של הפועל באר שבע.

לדברי דרמנז'ייב: "שלטנו באירועים. הם ניסו לשחק אבל השתלטנו על המשחק. גם כבשנו מספיק, שלושה שערים היו אמורים להפסיק לנו כדי לעלות, אבל עשינו טעות אחת שהרסה הכול. כולם יכולים לעשות טעויות, זה טבעי, אבל הטעות הזאת הייתה קטלנית".

עוד בנושא
הפועל באר שבע חוגגת: "אם אחרי יכולת כזו עברנו שלב, השמיים הם הגבול"
הפועל באר שבע, היריבה האפשרית הבאה: סלטיק, אולימפיאקוס ועוד שלוש
יעקב שחר לא יגיע למסע"ת. אוהדי מכבי חיפה שוחחו עם אלירן עטר

המגן קוסמין מוצי המשיך באותה הרוח ואמר: "גם לפני המשחק כולנו היינו בטוחים שננצח. הכרנו את הקבוצה הזאת טוב מאוד. צפינו בקלטות שלהם, ניתחנו הכול ובאנו מאוד מוכנים. בכלל, בשני משחקים קיבלנו מהם שלושה שערים ואף אחד מהם לא היה שער כתוצאה ממשהו שהם יזמו, כל השערים שלהם היו מטעיות שלנו. ב-180 דקות עשינו שלוש טעויות וזה מסכם את הכול".

גם בעיתונות הבולגרית לא התרשמו יתר על המידה מהיכולת של אלופת ישראל. באתר dariknews.bg נכתב בדברי הפרשנות על המשחק: "לודוגורץ מחצה את היריבה שלה והובילה 0:3 בדקה ה-60. אבל אז הגיעה טעות קטלנית שהרסה את הכול. ג'ונתן קאפו עשה את הטעות הקבועה שלו, איבד כדור במרכז המגרש, באר שבע יצאה למתפרצת וכבשה. בסופו של דבר זה מה שהכריע את גורל המפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully