וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון ברומר התפטר ממכבי תל אביב: "יש דברים שאני לא יכול לקבל"

2.8.2017 / 10:06

שחקן העבר שהדריך בהצלחה את קבוצת נערים ב', החליט לעזוב במפתיע את מחלקת הנוער של הצהובים. גורמים במועדון מעריכים שהסיבה נעוצה במחלוקות עם המנהל המקצועי, פטריק ואן ליוון

אלון ברומר שחקן מכבי תל אביב לשעבר. ברני ארדוב
מוערך מאוד. ברומר/ברני ארדוב

שחקן העבר של מכבי תל אביב, אלון ברומר, התפטר אמש (שלישי) במפתיע מתפקידו כמאמן קבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב. מדובר בצעד בלתי צפוי מבחינת המערכת, שכן רק לפני שבועיים החל ברומר את עונתו השנייה כמאמן במחלקת הנוער של המועדון. בעונה החולפת ברומר אימן את קבוצת נערים ב' וזכה לשבחים רבים.

למעשה, ברומר סיים את העונה שעברה באמצע חודש יוני מכיוון שבמחלקת הנוער המשיכו להתאמן גם כחודש אחרי סיום העונה. רק לפני שבועיים הוא קיבל את הקבוצה החדשה שלו, אבל אתמול הודיע במפתיע לראשי מחלקת הנוער שהוא החליט לעזוב את תפקידו.

עוד בנושא:

דיווח: האורוגוואי אלחנדרו גונסאלס מועמד למכבי תל אביב
מכבי תל אביב לדור פרץ: חתימה על חוזה לשלוש עונות כתנאי להשאלה
יעקב בוזגלו: "היו שיחות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נחליט בקרוב"

בסביבתו של ברומר סיפרו כי הוא קיבל את ההחלטה לאחר לבטים רבים בגלל שהוא לא היה שלם עם דברים מסוימים. ברומר עצמו סירב לפרט בנוגע לסיבות שהובילו אותו לעזיבה והסכים לומר בקצרה לוואלה! ספורט: "יש דברים שאני לא יכול לקבל ולהשלים איתם. בטח עם הערכים שלי ומה שאני מייצג".

גורמים במכבי תל אביב סבורים שהרקע להתפטרות הוא נעוץ במחלוקות מהותיות בין ברומר למנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן ליוון. בספטמבר שעבר התפטר במפתיע מאמן קבוצת הנוער אורי אוזן, זאת בשל חילוקי דיעות עם ואן ליוון.

כזכור, בשבועות האחרונים החליטו במכבי תל אביב לצרף את שחקן העבר דדי בן דיין לעבוד בצוות האימון של נערים א' וכן את מאמן השוערים קאלה דרשלר. גורם במכבי תל אביב אמר: "יש בהחלט החלטה לקרב שחקני עבר ולכן הצעד של אלון ברומר, שהוא מאבני היסוד של מכבי תל אביב, הפתיע רבים. אבל אלון, כמו אחיו גדי, תמיד היו שונים ויוצאי דופן וידעו לקבל החלטות שאחרים אולי לא היו לוקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully