וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במכבי תל אביב: אורי אוזן התפטר מאימון קבוצת הנוער

7.9.2016 / 9:20

המאמן הודיע על החלטתו שלושה ימים בלבד לפני פתיחת העונה. הסיבה: חילוקי דיעות עם המנהל המקצועי פטריק ואן ליוון. חשש שמאמנים נוספים במחלקה יתפטרו. אופיר חיים מועמד

אורי אוזן עוזר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
ימים ספורים לפני פתיחת העונה. אוזן/קובי אליהו

דרמה במכבי תל אביב. שלושה ימים לפני פתיחת הליגה לנוער, הודיע הבוקר (רביעי) מאמן קבוצת הנוער אורי אוזן על התפטרות. אוזן הגיע למתקן האימונים בקרית שלום על מנת להעביר אימון בוקר, אך במקום זאת, נכנס לפגישה עם המנהל המקצועי פטריק ואן ליוון והודיע שהוא עוזב.

מאוחר יותר כינס אוזן את שחקני הנוער והודיע להם על החלטתו. מרבית השחקנים נותרו בהלם וחלקם אף הזילו דמעות. הסיבה להתפטרותו של אוזן היא חילוקי דיעות מקצועיים עם ואן ליוון, שמאז שהגיע למכבי תל אביב, קיבל את כל ההחלטות המקצועיות במחלקת הנוער והתעקש שכל קבוצות המחלקה ישחקו על פי דרכו. גם עוזרו של אוזן, גילי לנדאו, התפטר. יש לציין כי עוד לפני הצוות המקצועי, החליט גם מנהל קבוצת הנוער, דני יוגב, לעזוב בגלל סיבות דומות.

כעת קיימת אפשרות שמאמנים נוספים במחלקת הנוער, שמרגישים שוואן ליוון לא מאפשר להם חופש מקצועי, יילכו בדרכו של אוזן ויתפטרו בעצמם. בקרית שלום נשמעות תלונות על כך שההולנדי לא מאפשר למאמנים לעבוד בעבודות נוספות והם מתקשים להתפרנס ממכבי תל אביב בלבד. לאוזן למשל, נאמר שלא יוכל להמשיך לשמש כפרשן בטלוויזיה.

בינתיים עלה שמו של אופיר חיים כמועמד להחליף את אוזן. חיים אימן את קבוצת הנוער של הפועל תל אביב לפני שנתיים. כמו כן, קיימת אפשרות שימונה מאמן זר.

עוד בנושא:

דיווח: מיכאילו ריסטיץ' לא יגיע למכבי תל אביב
פורסמו מועדי משחקי ליגת העל עד המחזור ה-13

פטריק ואן לוובן. שחטאר דונייצק, אתר רשמי
יחסים מעורערים עם מאמני המחלקה. ואן ליוון/אתר רשמי, שחטאר דונייצק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully