וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר סיכם לחמש שנים בפריס סן ז'רמן

ברשת "סקיי" טוענים ששוויה הכולל של העסקה הגדולה בכל הזמנים, שתיחתם ביומיים הקרובים, יעמוד על 500 מיליון יורו. מסי נפרד: "היה תענוג לשתף איתך פעולה". הברזילאי: "אתגעגע"

עריכה: מתן חדד

סאגת ניימאר בדרך לסיומה הצפוי. ברצלונה אישרה היום (רביעי) שהכוכב הברזילאי שהגיע הבוקר לעיר, שוחח עם נשיא המועדון וביקש לעזוב את הקבוצה לטובת פריס סן ז'רמן. אחרי המסע שלו בארה"ב וסין, ניימאר נחת הבוקר בברצלונה והגיע למתחם האימונים של המועדון, אך שוחרר ממנו ועזב את המתחם אחרי כרבע שעה. בספרד דיווחו שהברזילאי רק הגיע כדי להיפרד מהשחקנים, מה שהתברר כנכון ומעשית הברזילאי סיים את דרכו בקבוצה. "לפני תחילת האימונים ניימאר הודיע לנשיא על רצונו לעזוב את הקבוצה ולכן הוא קיבל אישור להשתחרר מהאימון כדי לטפל בעתידו", כך נכתב באתר הרשמי של הקבוצה. הנה עדכונים שוטפים מהיום הדרמטי:

21:12: בצרפת טוענים שחאבייר פאסטורה כבר הציע לוותר על הגופיה עם המספר 10 לטובת ניימאר.

20:47: מקורב לניימאר טוען שהסיבה למעבר לא קשורה בכסף. "הוא רוצה להנהיג קבוצה. הוא רוצה להיות עצמאי ולזכות בכדור הזהב, ומאמין שבפריס הוא יוכל לעשות זאת".

20:40: ב"סקיי ספורט" מדווחים שניימאר סיכם לחמש עונות בפריס סן ז'רמן והעסקה צפויה להיחתם רשמית תוך יומיים. על פי דיווחים, שווי העסקה הכולל יעמוד על 500 מיליון יורו - סכום ההעברה, השכר שירוויח והבונוסים הצפויים. שכרו השנתי אמור לעמוד על 30 מיליון יורו אחרי מיסים.

18:52: נשיא המועדון לשעבר ז'ואן לאפורטה תקף את ההנהלה הנוכחית. "העזיבה של ניימאר היא הוכחה נוספת לחוסר היכולת של הנהלת ברצלונה".

17:55: גם סמואל אומטיטי נפרד. "היתה עונה מופלאה איתך, על המגרש ומחוצה לו. בהצלחה!"

17:48: ניימאר הגיב לפוסט של מסי באינסטגרם עם: "תודה לך אחי, אתגעגע אליך!"

עוד בנושא

סוכנו של ניימאר בדרך לפריס: "יש אור ירוק, בואו נעבוד"
ניימאר נחת בדובאי ולאחר מכן המריא שוב, בדרך חזרה לברצלונה?
אבא עשיר, אבא עשיר: בלוג הקיץ על התסבוכת שיצר אביו של ניימאר

ההודעה של ברצלונה בנושא ניימאר

17:21: ה"אס" מדווח שפריס סן ז'רמן צפויה להודיע על החתמתו של ניימאר לפני סוף השבוע, ככל הנראה בין חמישי בערב לשישי בבוקר, וזאת משום שהקבוצה רוצה לתת לאוהדיה סיבות לחגוג בסוף השבוע.

16:10: נראה שגם כוכבה של ברצלונה, ליאו מסי, השלים עם עזיבתו של הברזילאי ופרסם סרטון קצר באינסטגרם ובו כתב: "זה היה תענוג לשתף איתך פעולה חבר. אני מאחל לך בהצלחה רבה בהמשך ובשלב החדש בחייך".

13:48: עוד נכתב באתר כי: "המועדון הודיע לניימאר ואנשיו שזו הפרת חוזה ופריס תצטרך לשלם את סעיף השחרור במלואו כדי לרכוש אותו (222 מיליון יורו)".

13:27: בזמן שניימאר נמצא בברצלונה, סוכנו ואגנר ריביירו נחת היום בפריס וצייץ: "פריס נהדרת, מגדל אייפל, יין משובח, גסטרונומיה וכדורגל". ריביירו יסגור כעת את פרטי העסקה היקרה בהיסטוריה, כאשר ההודעה הרשמית על כך צפויה להתקבל ביום חמישי בערב או לכל המאוחר ביום שישי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גם טר סטגן נפרד

ניימאר במתחם האימונים

שחקן ברצלונה ניימאר חוגג. רויטרס
בדרך לפריס. ניימאר/רויטרס

כעת, כשהעסקה כבר כמעט סגורה, השאלה שנותרה פתוחה היא מי ייכנס לנעליים הגדולות של ניימאר בברצלונה. ברתומאו הנשיא עובד חזק על מחליף לברזילאי לא רק בשל הצורך המקצועי אלא בעיקר בשל הנזק התדמיתי שגרמה למועדון סערת ניימאר. בקטלוניה מדווחים שרוברט פרננדס המנהל המקצועי מעוניין בעוסמאן דמבלה הקיצוני הצרפתי של בורוסיה דורטמונד ונבחרת צרפת כאשר במקביל המועדון ממשיך בניסיונות ובמו"מ עם ליברפול על רכישתו של פיליפה קוטיניו. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא הצרפתי הנהדר של אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן.

צפו בניימאר דוהר לתוך מתחם האימונים של ברצלונה

מוקדם יותר ב"ספורט" הקטלאני דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) שהנהלת הליגה הספרדית הטילה וטו על ההעברה הזו משום שהיא לא מסכימה לתשלום סעיף השחרור של הברזילאי (222 מיליון יורו). הסיבה: "הכישלון של פריס סן ז'רמן לעמוד בתנאי הפייר-פליי הפיננסי וחוסר השקיפות בחוזה של ניימאר עם ברצלונה (בונוס החתימה שלו במועדון).

חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, אמר בנושא: "למרות שפריס עדיין לא שילמה את סעיף השחרור אנחנו מתכוונים לדווח על כך. הזהרנו את הנשיא של פריס שאנחנו הולכים לעשות את זה, אך למרות זאת אנחנו רואים שהמדיניות של פריס ממשיכה באותו הקו".

המשמעות של הדברים היא שהלה ליגה לא תאשר לשלם את סעיף השחרור המופרז של השחקן משום שזה עלול ליצור בעיות חוזיות וכמובן חריגה בהגבלות הפייר-פליי ולפני שהיא משחררת את השחקן היא תדרוש משני הצדדים עדויות לסטטוס של השחקן וכן לדעתי איזה סכום פריס מתכוונת לשלם והאם אין בעיה חוקית בהעברה הזו שכרוך בה כל כך הרבה כסף.

ההגבלה הזו של הלה ליגה הספרדית עשויה לעכב את העסקה, אך כמובן שלא מדובר בסוף פסוק שכן לפריס יש אפשרות להיכנס למו"מ עם ברצלונה ולהציע לה עסקה של חילופי שחקנים, מה שיוזיל כמובן את הסכום שישולם על הכוכב הברזילאי. כזכור, בתחילת הקיץ הקטלאנים חיזרו נמרצות אחרי מרקו וראטי הקשר האיטלקי של פריס שגם שמם של יוליאן דראקסלר ואנחל די מריה הוזכר כאופציה לטרייד בין הקבוצות.

הסוכן נמצא כבר בפריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully