וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נחת בדובאי ולאחר מכן המריא שוב, בדרך חזרה לברצלונה?

הסיטואציה סביב הברזילאי ממשיכה להסתבך. תחילה הוא הגיע למזרח התיכון ונראה היה בדרך לבדיקות וחתימה בפריס סן ז'רמן, אולם לאחר מכן פרסם תמונה שלו בה נראה כי הוא שב לספרד

צילום מסך

ניימאר בדרך לקטאר, לחתימה רשמית בפריס סן ז'רמן ולהשלים את עסקת הענק. אחרי שעזב את אסיה, שם שהה בסין כחלק מהתחייבות לנותני חסויות, ניימאר היום (שלישי) הגיע למזרח התיכון, עם נחיתה בדובאי, אולם לאחר מכן פרסם עוד תמונה, בה נראה כי הוא ממריא בחזרה לספרד, כך שהמצב לא ברור כרגע. פ.ס.ז' צפויה לשלם על המעבר 222 מיליון יורו, אם אכן יושלם.

ניימאר העלה היום לחשבון האינסטגרם שלו סדרה של תמונות בהן נראה רגוע ומחויך, בעודו סועד עם חברים. כמו כן הוא שר, והעלה ציטוט מהברית החדשה: "אני לא אומר את זה כי יש לי צורך, למדתי כבר להיות מסופק ממה שיש לי, ללא קשר לנסיבות. אני יודע מה זה להיות נזקק, ואני יודע מה זה כשיש לך די והותר. למדתי את הסוד להיות מאושר בכל מצב שלא יהיה, בין אם אני שבע או רעב, בין אם אי חי בעושר או בעוני". על פי ההערכות, ניימאר צפוי לחתום על חוזה של יותר מחצי מיליון יורו לשבוע בפריס סן ז'רמן.

עוד בנושא:

אבא עשיר, אבא עשיר: בלוג הקיץ על התסבוכת שיצר אביו של ניימאר
מרקו וראטי יעשה את הדרך ההפוכה? השמועות וההעברות של היום
דיווח: שחקנים בברצלונה מאסו בניימאר, בפריס מתכוננים להצגתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעושר ובעונה, עם משכורת של 30 מיליון יורו לשנה. ניימאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונה של ניימאר בה נראה כי הוא חוזר לספרד

בינתיים מערכת היחסים בין ניימאר לברצלונה מוסיפה להיות עכורה, בעיקר על רקע מעורבתו של אביו בעסקת מעברו לפריס סן ז'רמן שנמצאת בשלבים סופיים. הבוקר (שלישי) מדווחים כלי התקשורת בספרד כי הנהלת ברצלונה הציבה לחלוץ תנאי חדש: אם תעזוב לטובת פריס סן ז'רמן, אביך לא יקבל את העמלה שהובטחה לו בעקבות הארכת החוזה עליה חתם ניימאר בקיץ שעבר (שהייתה אמורה להשאיר אותו בקבוצה עד 2021). על פי הערכות, העמלה של ניימאר ג'וניור עומדת על כ-26 מיליון יורו והסכום טרם שולם לו.

אביו של ניימאר אמור לגזור קופון שמן מאוד גם מצידה של פריס סן ז'רמן אם העסקה תצא לפועל. ליתר דיוק, העמלה שיקבל תגיע ל-50 מיליון יורו, יותר מכל סוכן בהיסטוריה של הענף. כלי התקשורת בברצלונה מדווחים על מתיחות קשה בין אביו של ניימאר לראשי הקבוצה הקטלאנית, שככל הנראה תגרור את הסכסוך הזה למאבק משפטי. ברצלונה צפויה להפקיד את הכסף אצל נוטריון כדי לבחון מחדש האם מחובתה לשלם לאביו של ניימאר את מלוא הסכום, חלק ממנו או לא כלום, משום שבנו השלים עונה אחת בלבד בחוזה החדש.

ניימאר דה סילבה האב עם בנו ניימאר. GettyImages
המוצא האחרון של ברצלונה. ניימאר עם אביו/GettyImages

בספרד העריכו שזהו קלף המיקוח האחרון שיש לברצלונה בניסיון לשכנע את הברזילאי להישאר. אחרים טענו שזהו בסך הכל ניסיון להתנקם בניימאר ג'וניור על התנהלותו בשבועות האחרונים.

כמו כן, ברצלונה מתכננת מאבק בפריס סן ז'רמן. "ל'אקיפ" מדווח שבימים האחרונים נציגי ברצלונה יוצרים קשר עם מועדונים בכירים באירופה כדי לייצר חזית מאוחדת נגד הקבוצה הפריסאית. על פי הדיווח, יובנטוס ובאיירן מינכן מוכנות לשתף עמה פעולה. ברצלונה רוצה להציג את התנהלותם של הצרפתים כ"פגיעה בכדורגל", כחלק מניסיון של הקטלאנים לפגוע במעמד של פ.ס.ז' ביבשת. "ברצלונה יודעת שהיא פישלה, וכעת היא מנסה להציל את תדמיתה על ידי פגיעה בפריס סן ז'רמן", נכתב בצרפת. בספרד כבר דווח שברצלונה מעוניינת להגיש תלונה באופ"א נגד פ.ס.ז'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריס מחכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך או כך, אביו של ניימאר נחת הלילה בברצלונה, ככל הנראה כדי לסגור קצוות אחרונים מול ברצלונה לפני שהעסקה הופכת רשמית. הוא סירב להשיב לשאלות העיתונאים הרבים שעטו עליו בשדה התעופה, אולם על פי כל ההערכות מטרת הפגישה בינו לבין ברצלונה אינה קשורה בעמלה הקודמת, אלא בפרטים אחרונים סביב המעבר לפריס.

בינתיים פ.ס.ז' מתכננת את הצגתו של ניימאר, בתקווה שזה יקרה כבר השבוע, ויצרה קשר עם הרשויות כדי להשתמש בכיכר טרוקדרו כדי לעשות הצגה רשמית חגיגית, כמו שנעשתה עם זלאטן ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully