וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מאט הווארד חתם לעונה

1.8.2017 / 9:42

הפורוורד-סנטר האמריקאי ששיחק בשנים האחרונות בשטרסבורג הצרפתית הוא הזר הראשון שחותם במדים האדומים. פרנקו: "יוסיף לנו קשיחות וניסיון". על הגעתו הצפויה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

הפועל תל אביב השלימה הבוקר (שלישי) את החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי מאט האוורד, שעל הגעתו למדים האדומים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט אתמול. האוורד הוא הזר הראשון שחותם בסגל של הקבוצה מהדרייב אין לקראת העונה הבאה, כשגם טייווין מקי צפוי להשלים את העברתו בקרוב.

"אני שמח שאחרי שנים ארוכות בצמרת הכדורסל באירופה, מאט יגיע הלופעל תל אביב", אמר המאמן דני פרנקו. "הוא שחקן חכם עם אופי טוב, שעושה את כל השחקנים שמסביבו טובים יותר ניתן לראות שהקבוצות בהן שיחק הגיעו להישגים, ולא במקרה. הוא יוסיף לנו ממד של קשיחות וניסיון, ואני בטוח שהקהל של הפועל תל אביב שיודע להעריך שחקנים שעולים למגרש ומביאים ערך מוסף, יהנה ממנו במהלך העונה".

מאט הווארד שחקן שטרסבורג (שמאל) מול הפועל ירושלים. קובי אליהו
ברוך הבא. הווארד במדי אולם נגד הפועל ירושלים/קובי אליהו

הווארד (28, 2.03 מ'), המשחק בעמדה מספר 4, בילה ארבע שנים במכללת באטלר (2007-2011) וסייע לה לזכות בשתי אליפויות רצופות, בצוותא עם הכוכב גורדון הייוורד והמאמן בראד סטיבנס. לאחר מכן החל את הקריירה האירופית שלו באולימפיאקוס. הוא שיחק גם בלודוויסבורג הגרמנית, רואן הצרפתית, אולם הגרמנית, ובשלוש השנים האחרונות בשטרסבורג הצרפתית. אשתקד העמיד ממוצעים של 6.2 נקודות (50 אחוז מהשדה, 62 אחוז מהקו) ו-4.4 ריבאונדים למשחק ב-16.2 דקות לערב בליגה הצרפתית.

הסגל של הפועל תל אביב כולל נכון לעכשיו את האוורד לצד תומר גינת, רביב לימונד, אדריאן בנקס, צוף בן משה ודניאל איידן שממשיכים בקבוצה והפורוורד רפי מנקו שחתם במועדון לאחרונה. בהפועל מנהלים בוררות מול אור לאומי שהחזיק בחוזה במדי הקבוצה ולמרות זאת חתם בבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully