וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב העבירה מסר: 600 אלף יורו על אלירן עטר

הצהובים העבירו מסרים בצינורות בלתי רשמיים לפיהם יהיו מוכנים לשלם סכום נמוך בהרבה מזה שדורשת מכבי חיפה, 1.5 מיליון יורו. שחר אישר: "קיבלנו הצעה ודחינו אותה". למרות הפערים, ההערכות הן שהעסקה תצא לפועל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב העבירה מסרים בצינורות בלתי רשמיים לפיהם היא תהיה מוכנה לשלם למכבי חיפה סכום של 600 אלף יורו עבור אלירן עטר. במכבי תל אביב לא מוכנים לשלם 1.5 מיליון יורו עבור החלוץ, כפי שמכבי חיפה עדיין מבקשת, אבל ההערכה בקרב גורמים שונים היא שלמרות שיש פער גדול, העסקה תצא לבסוף לפועל מאחר שכל הצדדים רוצים בה.

בשעות הערב פורסמה הודעה באתר מכבי חיפה מטעם יעקב שחר, שאישר את הפרסום הבלעדי בוואלה! ספורט: "אכן בשבוע שעבר התקבלה הצעה על שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר, בסך של 600000 יורו, הצעה שנדחתה. מעבר לכך לא הייתה שום פגישה אחרת או נוספת בעניין". בחיפה טוענים כי עד כה לא נקבעה פגישה נוספת עם אנשי מכבי תל אביב ונראה כי פגישה כזו תיערך רק אם סגנית האלופה תחליט להגדיל את הצעתה. גורמים בחיפה אמרו לאחרונה כי עטר לא ישוחרר בכל מקרה אם תגיע הצעה של פחות ממיליון יורו. על פי מידע שהגיע למועדון, נראה כי מכבי תל אביב תחליט לשלם סכומים גבוהים יותר רק אם תעפיל שלב נוסף במוקדמות הליגה האירופית.

עוד בנושא:
הרצון להחזיר את אלירן עטר ממחיש את הייאוש במכבי תל אביב
יעקב שחר: "אין הצעה על אלירן עטר. אם תגיע, נשקול אותה"
קרויף הודה: "הצענו הצעות יפות על שחקנים, שלא רצו להגיע"

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
בדרך לצהוב? אלירן עטר/יוסי ציפקיס

אחת הסיבות בגללן מכבי תל אביב מוכנה לשלם רק 600 אלף יורו נעוצה בעובדה שג'ורדי קרויף רוצה גם שחקן זר לכנף השמאלית וביחד עם ההוצאה על עטר, יהיה כבר מדובר בסכום גבוה מאוד לאותה המשבצת.

שחקני מכבי תל אביב נהנו היום ממנוחה אחרי שאמש ניצחו בגביע הטוטו 0:2 את בני יהודה ומחר יחלו בהכנות לקראת המשחק מול פאניוניוס ביום חמישי. הקבוצה תמריא לאתונה ביום רביעי כשהפעם בניגוד למשחקים באיסלנד ובאלבניה בסיבובים הקודמים, ילוו את הקבוצה כמה עשרות אוהדים שינסו לתת מאבק ביציעים לאוהדים הפנאטיים של המארחת. אלי דסה ימשיך להיעדר בשל הפציעה בחלק שבין הירך לשרירי הבטן.

מהמידע שיש בידי מכבי תל אביב, שני האיראניים של פאניוניוס שלא הגיעו לארץ עשויים להחרים גם את משחק הגומלין.

עדכון ראשון: 16:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully