וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לעמית זנטי חוזה לשלוש שנים

31.7.2017 / 13:24

קשר הירוקים, שנעדר משני משחקי פתיחת העונה, מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית. כרגע אין הסכמות בין הצדדים, שאמורים להיפגש פעם נוספת. ברביעי: הקבוצה תחשוף את המדים החדשים שלה

עמית זנטי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוזה ארוך טווח? זנטי/ברני ארדוב

מכבי חיפה הציעה לקשר עמית זנטי להאריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות. העונה הקרובה תהיה האחרונה בחוזה של הקשר, אך בשלב זה אין הסכמות בין הצדדים, שאמורים להיפגש פעם נוספת על מנת לנסות ולהגיע להבנות. זנטי בן ה-20 שותף בעונה שעברה במשחק אלוף האלופים ומאז ועד חודש דצמבר שיחק בעיקר במסגרת גביע הטוטו וקבוצת הנוער. מאז, הוא רשם 15 הופעות בליגה, מהן שמונה בהרכב הראשון, וספג שני כרטיסים אדומים. הקשר לא נכלל בסגל למשחק האחרון ולא ייכלל בסגל למשחק מול עירוני קרית שמונה, זאת לאחר שההתאחדות לכדורגל הודיעה על הרחקתו משני המשחקים הרשמיים הראשונים, בשל העובדה שספג את ההרחקות בתום העונה שעברה.

חיפה ממשיכה להתאמן לקראת המשחק. היום (שני) קיבלו השחקנים מנוחה ומחר, למרות תשעה באב, הקבוצה תקיים אימון בוקר. עומר דמארי ממשיך לשפר את קצב ההחלמה שלו, אם כי עדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הראשון העונה מול בני יהודה. במכבי חיפה אופטימיים לגביו, אך רק בדיקה נוספת, שתיערך כנראה בשבוע הבא, תבשר מתי ישוב למגרשים. בחיפה טוענים כי אין כל הצעה על אלירן עטר, אך נראה כי הדבר תלוי בעיקר במשחקה של מכבי תל אביב מול פאניוניוס. מקורבים לעסקה טוענים כי מיטש גולדהאר יסכים לרכוש את עטר רק אם הקבוצה תעפיל לשלב הבא (פלייאוף) או לשלב הבתים, שייצרו הכנסות עבור המועדון ורצון להרחיב את הסגל. בחיפה ימשיכו במגעים עם מאור בוזגלו בשבוע הבא, ועל פי ההערכות החוזה ייחתם והשחקן ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה, בכפוף להישגי הקבוצה. לוזון יצרף גם קשר עושה משחק זר. לגבי גיא מלמד, השחקן ממתין לתשובה של ויטסה. רק אם לא ימצא קבוצה בחו"ל ייפגש עם המועדונים הגדולים, ביניהם מכבי חיפה.

בעניין אחר: הקבוצה תחשוף ביום רביעי את המדים החדשים שלה לעונה הקרובה. במועדון שלחו הזמנה לאוהדים להשקה שתתקיים בשעת צהריים בגרנד קניון. בחיפה הודיעו לאוהדים כי החולצה תהיה זמינה לרכישה מיידית במקום. גם שחקני הקבוצה יגיעו ויחתמו על החולצות החדשות.

קשר נבחרת הנערים רועי מרדכי כבר המריא אתמול להתרשמות בוולבס. הוא ישהה שם שבוע ימים. מי ששידך בין הצדדים היה סוכן השחקנים אדם קידן.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: שביעות רצון מאלברמן ודוס סנטוס. שחקנים על קגלמאכר: "רע לו"
ורמוט לא חגג עם השחקנים, לוזון: "לא נחשוב שאנחנו קבוצה מיוחדת"
עירוני קרית שמונה: איסמעיל ריאן חתם, מחמאות לאחמד עאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully