וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שביעות רצון מאלברמן ודוס סנטוס. שחקנים על קגלמאכר: "רע לו"

30.7.2017 / 7:30

האורוגוואי נראה עצוב אחרי ה-1:4 על סכנין, חבריו הסבירו: "זו התנהגות טבעית, לא נתפלא אם יעזוב". הבלם והקשר בולטים מעל שחקני הרכש. גורם בקבוצה על ורמוט, שלא חגג: "הוא עוד יקבל דקות בהרכב". ומה קורה עם אלירן עטר?

גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? קגלמאכר/אדריאן הרבשטיין

"הניצחון הזה נותן דחיפה מסוימת, אבל יש עוד מה לשפר. מבין שחקני הרכש, אלברמן ודוס סנטוס עושים את הרושם הטוב ביותר, אבל צריך לתת לכולם זמן כדי להתאקלם. גיא יודע שהקבוצה חייבת להראות טוב יותר מאשר בעונה שעברה". כך אמרו אתמול (שבת) במכבי חיפה לאחר ה-1:4 המוחץ על בני סכנין, שפתח עבור הירוקים את העונה ברגל ימין. השחקנים הדגישו כי "אלברמן מסייע מאוד בהחזקת הכדור, אבל הנעת הכדור עדיין טעונה שיפור". הקבוצה תעמוד לדין על זריקת חפצים למגרש.

עוד לפני המשחק, במועדון קיבלו את הרושם שקשר מכבי תל אביב ובלם מכבי פתח תקוה לשעבר מרשימים יותר משאר שחקני הרכש. היכולת הטובה של דוס סנטוס, שלטענת שחקנים בקבוצה בלט מעל שאר שחקני ההגנה, אינה הסיבה היחידה לפיחות הגדול במעמדו של גארי קגלמאכר. שחקנים סיפרו כי האורוגוואי נראה עצוב בסיום, לאחר שהיה שחקן השדה היחיד שנותר על הספסל. "גארי כבר לא מאוכזב מהמצב, הוא עצוב תקופה ארוכה. פשוט רע לו. זה השחקן האהוב על הקהל שהיה קפטן, פתאום הוא לא מקבל דקות ולכן ההתנהגות שלו טבעית. אם המצב הזה יימשך, לא נתפלא אם הוא יעזוב בהמשך העונה", אמר אחד השחקנים הקרובים אליו.

בשלב זה, לוזון מעדיף את קינן על השחקן הזר שלו, וזאת משום שהוא בונה מאוד על הגעת זר נוסף בעמדת קשר עושה משחק. השחקנים העריכו כי במצב הנוכחי, כשכל הזרים יהיו בריאים, קגלמאכר הוא זה שישלם את המחיר ואולי אפילו יבקש לעזוב בהמשך. כזכור, גם גילי ורמוט לא חגג בסיום ומיהר לחדר ההלבשה. "גילי לא אחד שיעשה פרצופים למאמן. ברור לכולם שהסיטואציה לא קלה עבורו. הוא שחקן מקצוען וייצא מזה, אין ספק שבהמשך הוא יקבל את הדקות שלו בהרכב", אמר גורם במועדון. לוזון החליט שהקשר הברזילאי קאיו לא ישחק עד שהנתונים לא יוכיחו שהוא חוזר לכושר משחק ולא מסתכן בפציעה. "הוא התחיל את ההכנה מאוחר, אין לי כוונה לסכן אותו", הסביר.

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי חיפה פתחה את העונה עם 1:4 על בני סכנין
ורמוט לא חגג עם השחקנים, לוזון: "לא נחשוב שאנחנו קבוצה מיוחדת"
פקהארט, גדיר והצעירים: בהפועל באר שבע מרוצים

אליסון דוס סנטוס (מימין), גל אלברמן, דקל קינן שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בחיפה מרוצים מהם. דוס סנטוס ואלברמן/אדריאן הרבשטיין

המאמן מתלבט בין שני שחקנים שהוא אמור לצרף בקרוב למרכז השדה. המאמן מעריך שאחרי שיצטרף שחקן נוסף בעמדה הזאת, הנעת הכדור של הקבוצה תשתפר. עדיין לא ברור איך המהלך הזה ישפיע על ורמוט. במשחק מול ראשון לציון תוקפד הקשר באגף ימין, וייתכן שלוזון ייעד לו בעיקר את המשבצת הזאת. בינתיים, המאמן מתכוון לתת הזדמנות נוספת לאופיר מזרחי, שבישל צמד, גם מול קרית שמונה. במועדון מצפים שרוב האצטדיון יהיה מלא למרות שמדובר בגביע הטוטו.

שיחת היום בקרב השחקנים עוסקת בשאלת אלירן עטר. הדברים שאמר נשיא המועדון יעקב שחר בוואלה! ספורט ("אם תגיע הצעה ממכבי תל אביב, נשקול אותה") הבהירו שהמועדון פתוח למשא ומתן על השחקן, אבל מקורבים לעסקה טוענים שגולדהאר לא יאשר פניה רשמית לירוקים עד שהקבוצה שלו לא תבטיח העפלה לשלב הבא בליגה האירופית. אתמול סחט החלוץ מחמאות על הצמד שכבש, וגם על העובדה שויתר לורמוט על בעיטת הפנדל. אנשי סכנין באו בסיום בטענות לחלוץ על העבירה שביצע ועל העימות על עלי עוסמאן, אך החלוץ התעלם.

מארק ואליינטה, ששוחרר אמש מהירוקים, מצטרף לקבוצת אופן הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully