וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "יש אכזבה ממה שקרה לנו, אבל ממשיכים הלאה"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לאחר הניצחון על אשדוד בגביע הטוטו לאווירה במועדון: "המצב לקח אותנו לאנרגיות פחות טובות". יוסי מזרחי: "לא ייצרנו מצבים, נלמד מהטעויות שעשינו "

מגד גוזני
שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"אני לא חסר ניסיון". מימר./מגד גוזני

בית"ר ירושלים שמה הערב (ראשון) בצד את המתיחות בין הבעלים אלי טביב למאמן שרון מימר וניצחה 1:3 את מועדון ספורט אשדוד בפתיחת משחקי גביע הטוטו.

שרון מימר נשמע מרוצה בסיום ואמר: "השחקנים באו לעבוד, נהנו על המגרש, הגענו להרבה מצבים. אני שמח בשבילם ושמח בשביל הקבוצה. אנחנו ממשיכים הלאה. קוראים לי חסר ניסיון, אבל הייתי שחקן כדורגל במשך 20 שנה, לא כל מה שכתוב זה האמת, אנשים מייצרים מציאות מדומה לפעמים.
החוכמה זה לא להתייחס לכל דבר.

מימר המשיך ואמר: "יש קצת אכזבה מכל מה שקרה לנו, היה רצון להגיע למקומות גבוהים. קורה שאכזבה לוקחת לאנרגיות פחות טובות, אבל אני מאמין שזה יסתדר כי כולנו שואפים לאותה מטרה".

עוד בנושא
גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה הביסה את הפועל עכו 0:4
אם הפועל תל אביב לא תמכור את גוטליב, היא תיאלץ לגייס 3 וחצי מיליון שקל
תומאש פקהארט: "אני עדיין לא מכיר בכלל את החברים שלי"

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
"עזוב אותי בצד". יוסי מזרחי./מגד גוזני

מנגד, מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי הוסיף: "זה לא מספיק, לא ייצרנו מצבים, ומצד שני ספגנו שני שערים משתי בעיטות במחצית הראשונה. במחצית השנייה נראינו כמו קבוצה. אבל יש לנו עוד שלושה שבועות וזה הרבה זמן כדי שניראה הרבה יותר טוב".

על המשך דרכו כמאמן אשדוד אמר מזרחי: "אתה יודע ש-90 אחוזים מהמאמנים בליגה זמניים, גם אני זמני. עזבו אותי בצד, תתייחסו למ.ס. אשדוד, אני לא הנושא. מה שחשוב זה שנלמד מכל הטעויות שעשינו היום ועשינו הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully