וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הפועל חיפה צריכה להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי"

30.7.2017 / 16:44

האדומים פתחו באופן רשמי את עונת 2017/18 והציגו את שחקני הרכש החדשים. המאמן, שהגיע כמנהל מקצועי, הוסיף: "זה לא תפס". בן בסט: "מאמין בסגל הקיים. אנחנו מועדון שראוי להיות בקדמת הבמה"

צילום וידאו: לילך וייס עריכה: מתן חדד

הפועל חיפה פתחה היום (ראשון) את עונת 2017/18 באופן רשמי עם מסיבת עיתונאים לכבוד העונה החדשה בהשתתפותם של מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, עוזרו מאיר בן מרגי ושחקני הקבוצה עדן בן בסט וחנן ממן. בנוסף, בקבוצה גם הציגו את שחקני הרכש החדשים. לפני שלב השאלות, בחיפה השיקו אפליקצייה חדשה לטובת האוהדים.

בעלי הקבוצה, יואב כץ, פתח את מסיבת העיתונאים עם מסר מוקלט בוידאו: "תודה רבה לכל מי שהגיע. זו העונה ה-14 שלי כבעלים של הפועל חיפה וה-9 ברציפות בליגת העל. השנה נראה שתהיה לנו שנה מוצלחת. הבאנו זרים נהדרים וגם ישראלים טובים. על פי התוצאות במחנה האימונים, מצפה לנו שנה מצויינת ואני מקווה שכולכם תהיו שותפים לכך. בשנה שעברה התברגנו באמצע הטבלה. אנחנו מקווים שעם התוספת האיכותית שיש לנו אנחנו נגיע לפלייאוף העליון".

המאמן ניר קלינגר פתח ואמר: "תודה לכל מי שבא. אנחנו לא בעניין של חגיגות, אלא בלספק אינפורמציה לאוהדי הקבוצה ולעיתונאים. צוות שלם של אנשים היה שותף לבניית הקבוצה העונה וגיוס השחקנים, זה לא מובן מאליו. אני מודה לבעלים יואב כץ ולסגן הנשיא דורון אוסידון על שיתוף הפעולה. הקבוצה נראית טוב, אני מאוד מרוצה ממה שהצלחנו לעשות בינתיים. זה הצעד הראשון. הבאנו זרים טובים בעלי אישיות טובה וישראלים שנראים רעבים ובדרך הנכונה לעזור לנו, שמצטרפים לשחקנים הטובים שהיו איתנו בעונה שעברה".

על מהראן לאלה: "מהראן לאלה לא קפטן הקבוצה כרגע מכיוון שהוא מושעה. אני לא מאמין שהעונש שלו יהיה חמור, זה לא תואם את האיש. גם אם לאלה יפרוש בעתיד הוא לדעתי יקבל תפקיד מקצועי בהפועל חיפה".

עוד בנושא:

הפועל חיפה: שער שלישי לאלון תורג'מן, הפעם מול מחליפי דינמו קייב
הסתיים הדיון בפרשת מהראן לאלה: "נשבע, לא ידעתי מה אני לוקח"

שחקני הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
השחקנים החדשים מוצגים/מערכת וואלה!, לילך וייס

הגדרת מטרות: "אני לא יכול להגדיר מטרות מדויקות כרגע. חוץ מבאר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה שחייבות, כולן רוצות פלייאוף עליון. אבל צריך לשחק טוב, לנצח בצורה עקבית ולעבוד טוב. המטרה היא לא להגיע לפלייאוף העליון ולהתרסק ולהתבזות שם. הפועל חיפה צריכה להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי, אבל לא יודע אם זה יקרה השנה. יש כאן סגל טוב, טוב מאוד אפילו. העבודה שלנו כצוות מקצועי היא לקדם את הסגל ולקחת את הקבוצה קדימה".

על המעבר שלו מתפקיד המנהל המקצועי למאמן: "הגעתי להפועל חיפה בתפקיד מנהל מקצועי, תפקיד שלדעתי חשוב מאוד בכדורגל הישראלי. זה לא תפס, לצערי, והלכתי עם הזרם. אין סיפור גדול בנוגע לזה ועכשיו אני מאמן. יש לזה מקום בכדורגל הישראלי, זו דעתי, אבל אני אוהב לאמן וכרגע אני שלם לגמרי עם ההחלטה לאמן".

בנוגע לחיזוק עתידי: "אנחנו רוצים להביא את דור פרץ. כרגע הוא במכבי תל אביב ואני מאחל לו בהצלחה. אם יקרה מצב שבו הוא ישוחרר אנחנו נקבל אותו בזרועות פתוחות. שלומי ארבייטמן לא בהפועל חיפה מסיבות כלכליות וכרגע נראה שהוא לא יחזור".

עדן בן בסט: "יש רצון להתקדם, גם מבחינת השחקנים וגם מבחינת הצוות המקצועי והניהולי. יש כאן דברים שלא היו בשנים הקודמות בהפועל חיפה, דברים שעוזרים לשחקנים להתקדם. אני מאמין בסגל הקיים. כל הסגל חשוב, לא רק השמות הבכירים. יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק וכולנו מאוד רוצים בהצלחת הקבוצה. הדרך קודמת לכל ורק הזמן יגיד לאן פנינו מועדות. אנחנו מועדון שראוי להיות בקדמת הבמה. נשמח לראות את האוהדים שלנו איתנו, הם חשובים לנו".

עוד באותו נושא

בעקבות מקרה לאלה: שחקני הפועל חיפה התבקשו להימנע משימוש בתוספים

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
רוצה לראות את האוהדים חוזרים. עדן בן בסט/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully