וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שער שלישי לאלון תורג'מן, הפעם מול מחליפי דינמו קייב

23.7.2017 / 19:00

אחרי שני ניצחונות במחנה, קלינגר התמודד מול שחקני הסגל הרחב של מועדון הפאר שלא שותפו אתמול בניצחון החוץ על שחטאר. אחרי הצמד הקודם במשחק הקודם, חלוץ הרכש השלים שער שלישי ב-1:1 מול האוקראינים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחונות על מילואי שחטאר דונייצק ועל ארסנל קייב, הפועל חיפה קיימה הערב (ראשון) משחק אימון מול שחקני הסגל הרחב של דינמו קייב וסיימה ב-1:1. הקבוצה המקומית ניצחה אתמול את שחטאר דונייצק (0:1) ולכן שיתפה רק את שחקני הסגל הרחב שלא נטלו חלק במשחק או לא נכללו בסגל. המשחק נערך במתקן האימונים המפואר של הקבוצה המקומית. בדקה ה-60' הפועל חיפה עלתה ליתרון משער של אלון תורג'מן, אחרי מסירה של שמואל שיימן. זהו שערו השלישי של תורג'מן בשני משחקים, אחרי שכבש צמד מול ארסנל קייב מולה שיחק 45 דקות. האוקראינים הצליחו להשיג את השוויון בדקה ה-85.

אלון תורג'מן חלוץ הפועל חיפה עם הבעלים יואב כץ. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
מצטיין במחנה. אלון תורג'מן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

ניר קלינגר פתח שוב במערך שכולל שלושה בלמים, כשדור מלול ושמואל שיימן תופקדו כשחקני הקו. אחרי שירד לספסל במשחק האחרון, רוסלן ברסקי חזר להרכב. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובשניה ערך ניר קלינגר מספר חילופים.

ההרכב שפתח: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ראסמוס סויסטדט, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, מקסים פלקושצ'נקו, רוסלן ברסקי, חנן ממן, ראדו גנסארי, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully