וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל ריאן סיכם לשלוש שנים בקרית שמונה: "מודה למכבי חיפה"

30.7.2017 / 11:25

הקשר יחתום לאחר שיקבל את השחרור מירוקים, שיקבלו 50 אחוז ממכירה עתידית שלו, ונפרד באינסטגרם: "תישאר לי הרבה יותר מפינה חמה בלב למועדון ולאוהדים". עאבד יפתח כמגן ימני מול עכו

איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מצפין. עיסמאיל ריאן/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה קרובה לצרף את איסמעיל ריאן, שיחזק את הסגל של חיים סילבס העונה. הקשר סיכם במועדון הצפוני לשלוש שנים, וכעת בקריה ממתינים לשחרורו ממכבי חיפה כדי להחתים אותו על החוזה. ריאן הגיע לסיכום עם הירוקים לפיו הם יקבלו 50 אחוז מסכום המכירה העתידית שלו, דבר שסילבס ואיזי שרצקי ניצלו כדי לצרפו.

ריאן כתב באינסטגרם: "חברים שלום, אחרי תקופה ארוכה ולא פשוטה במהלכה גזרתי על עצמי שתיקה, אני מרגיש צורך לכתוב כמה מילים שלא קל לכתוב אותן כי בכל זאת אני נפרד בימים אלה ממכבי חיפה, מועדון שהגעתי אליו כילד קטן ואני יוצא ממנו שחקן ואדם בוגר. חשוב לי היום, דווקא כשאני עוזב והולך לאתגר חדש ומרגש, להגיד תודה גדולה למועדון הזה שנתן לי כל כך הרבה, לעומדים בראשו, לחברים לקבוצה ובעיקר לקהל המדהים שבאמת אין שני לו בשום מקום. תמיד תישאר לי הרבה יותר מפינה חמה בלב. תודה על הכל".

הקבוצה תפתח הערב (ראשון) רשמית את עונת 2017/18, ואת הקדנציה של סילבס במועדון, כאשר תעלה על הדשא בעכו למפגש מול הקבוצה המקומית, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. קרית שמונה הבהירה לשחקנים את חשיבותו של המפעל, שמשמש כהכנה לליגת העל. סילבס יתרגל במהלך המשחק מערך של שלושה בלמים, איתו הוא רוצה לרוץ במהלך העונה, ואת אחמד עאבד בעמדתו החדשה - כמגן ימני.

עוד בנושא

פקהארט, גדיר והצעירים: בהפועל באר שבע מרוצים אחרי המשחק הראשון בגביע הטוטו
שביעות רצון במכבי חיפה מגל אלברמן ואליסון דוס סנטוס. שחקנים על גארי קגלמאכר: "רע לו"
מתיחות בין סווירסקי להנהלת בני סכנין: "הוא לא מבין את המנטליות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully