וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס מרוצה: "יש שחקנים שאפשר ללכת איתם לקרבות הליגה"

מאמן בני יהודה מצא נקודות אור רבות בהפסד לזניט ("ראיתי מה שרציתי, חוץ מהשמירה בנייחים") ומתמקד ברכש: "רוצה לפחות ארבעה שחקנים". הקבוצה מוכנה להציע 170 אלף יורו לזרים המועמדים

צילום: מגד גוזני, עריכה: ורד לידני

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של בני יהודה לזניט

ספק אם מישהו בבני יהודה האמין שאפשר היה לעשות את הבלתי ייאמן אמש (חמישי). מחזיקת הגביע נתנה פייט לזניט סנט פטרסבורג, אך בסופו של דבר הפסידו 2:0 ותמריא לגומלין ברוסיה רק כדי לאסוף עוד קצת חוויות לפני הפרידה ממוקדמות הליגה האירופית. "רצינו לצאת עם תוצאה טובה מפה כמו תיקו ואז לקוות לנס שם", אמר אחד השחקנים. "מותר לחלום. חבל שככה זה נגמר, אבל יש פערי איכות אדירים".

עוד בנושא:
בני יהודה החזיקה מעמד 59 דקות, אך הפסידה 2:0 לזניט
יוסי אבוקסיס: "להגיד שיש סיכוי? זו תהיה הבדיחה שלכם השבוע"
ג'ורדי קרויף לאחר הניצחון הדחוק של מכבי תל אביב: "מקווה שזה יספיק"

מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. מגד גוזני
קיוו לנס. שחקני בני יהודה/מגד גוזני

המאמן יוסי אבוקסיס שגם הוא כמובן לא הופתע מהתוצאה, דווקא יצא לטענתו עם נקודות אור רבות: "אני לוקח הרבה מהמשחק הזה. יש שחקנים שאפשר ללכת איתם לקרבות של הליגה, ואת אירופה נשאיר לגדולות. הקבוצות בליגה שלנו הן לא זניט. אם נבוא ברוח וברצון ובמחויבות שהפגנו עד היום, בתוספת השחקנים שנביא - נהיה קבוצה טובה.

"הגומלין? לא אגיד שזה לא גמור ותעשו ממני בדיחה שבוע שלם. נבוא ללמוד עוד משהו. ראיתי מה שרציתי לראות חוץ מהשמירה במצבים הנייחים. ראיתי עמידה טובה, מחויבות, חיפוי אחד על השני. המערך מתאים לנו כרגע ואנחנו מבצעים אותו טוב. אם אני ארגיש שנצטרך לשחק במערך אחר אחרי שנצרף שחקנים, אשחק לפי השחקנים שיש לי. נחכה ונראה. כל הזמן מנסים לצרף, שחקנים נפלו לנו ברגע האחרון. יש רצון לצרף לפחות ארבעה שחקנים".

גם הקפטן איציק עזוז נשמע מאוכזב: "נתקלנו בקבוצה שהיא מעל הרמה שלנו ובכל זאת למדנו אותם יפה. תמיד יש אכזבה אחרי הפסדים, אבל כשאתה נתקל בקבוצה כזאת, אתה יכול לקחת הרבה דברים טובים. אני לא בא לאף משחק בתחושה שאין לנו סיכוי, גם מול זניט. נתנו את הכל, לצערי זה לא הספיק. אנחנו מאוכזבים ועם הראש קדימה. יכול להיות שאם היינו טיפה יותר מרוכזים ומעזים, אולי כן היינו מצליחים לעשות משהו. לא נבוא לרוסיה לטיול. צריכים לכבד את המעמד. נבוא לתת 100 אחוז ונקווה לעשות תוצאה טובה גם בשביל ההרגשה להמשך".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
"הקבוצות בליגה שלנו הן לא זניט". יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

בבני יהודה בכל מקרה לא בנו על קמפיין אירופי ארוך. מחזיקת הגביע לא סימנה את ההגעה לשלב הבתים של הליגה האירופית כיעד, התארגנה מאוחר וגם בשלב זה הסגל שלה עדיין רחוק מלהיות סגור. הכתומים ינסו לסגור בלם וקשר אחורי עוד לפני פתיחת ליגת העל, ואם עד השבוע שעבר היו מוכנים לשלם כ-120 אלף יורו לזר, בגלל לחץ הזמן והאופציות הלא אטרקטיביות הקבוצה הגדילה את הסכומים ומוכנה להציע כ-170 אלף יורו למועמדים כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully